دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

زمان، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور پذیرش مهرماه ۹۷ - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

دانشگاه پیام نور در دو نیمسال اول و دوم برای ورودی مهر و بهمن ماه پذیرش دانشجو دارد .

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۷ برای متقاضیانی که می خواهند ورودی مهر ماه ۹۷ باشند در مرداد ماه و همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷ صورت می گیرد.

مهلت ثبت نام: ثبت نام از روز یکشنبه ۱۴ مردادماه آغاز می شود و جمعه ۱۹ مردادماه پایان می پذیرد.


متقاضیان می بایست به سایت سنجش مراجعه کرده و پس از انتخاب حداکثر ۱۵۰ کدرشته محل از میان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۷ ارائه شده در دفترچه ، منتظر بررسی سوابق تحصیلیشان توسط سازمان سنجش و اعلام نتایج بدون آزمون پیام نور ۹۷ باشند .
متقاضیان ورودی بهمن ماه که شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۹۷ را دارند نیز می توانند از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور که معمولا در آبان ماه برگزار می شود اقدام نمایند . در این مرحله متقاضیان می توانند تنها با انتخاب یک کدرشته شانس قبولی خود را برای ورود به دانشگاه پیام نور امتحان کنند . ثبت نام تکمیل ظرفیت پیام نور ۹۷ بصورت حضوری بوده و متقاضیان می توانند پس از انتخاب کدرشته مورد نظر خود از لیست رشته های بدون کنکور پیام نور از طریق سایت این دانشگاه به صورت حضوری به مرکز آموزشی انتخابی خود مراجعه نموده و ثبت نام نمایند .
توجه: ورودی مهر یا بهمن بودن متقاضیان قبول شده در تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور با توجه به نظر مرکز آموزشی پذیرفته شده در آن صورت می گیرد .

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۷

علاقه مندان به حضور در دانشگاه پیام نور می بایست حداکثر تا ۳۱ شهریو ۹۷ دارای یکی از مدارک زیر باشند.

۱ – دیپلم یکی از شاخه های نظری ( ریاضی ، تجربی ، انسانی ) + مدرک پیش دانشگاهی
۲ – دیپلم ۴ ساله نظام قدیم
۳ – مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )

توجه: آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش هستند تنها در صورتی می توانند متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور باشند که مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) داشته باشند .

 

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید