دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس منطقه ۹ پیام نور تغییر کرد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

عزیز الله نژاد علی به عنوان رئیس منطقه ۹ دانشگاه پیام نور و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی منصوب شد

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در حکمی عزیز الله نژاد علی را به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس پیام نور منطقه ۹ منصوب کرد (منطقه ۹ شامل : پیام نور خراسان رضوی ، پیام نور خراسان شمالی ، پیام نور خراسان جنوبی ، پیام نور سمنان)

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی و رئیس منطقه ۹ پیام نور با حضور دوگانی ، معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای پیام نور و روسای مراکز و واحدهای پیام نور استان خراسان رضوی برگزار شد
در این مراسم عزیزالله نژاد علی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی و رئیس منطقه ۹ پیام نور معارفه و محمدعلی داوریار رییس سابق دانشگاه پیام نور خراسان رضوی تودیع شد

 

افزایش رضایتمندی، انتخاب به عنوان دانشگاه پیشرو استان و اطلاع رسانی ویژگی های منحصر به فرد پیام نور، از مهمترین دستاوردهای کاری بوده است.

محمد علی داوریار با اشاره به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در دوران سه ساله مسئولیت افزود:با همکاری و هم افزایی دانشگاهیان دستاوردها و افتخارات بسیاری حاصل شده است که نتیجه و ماحصل آن،انتخاب دانشگاه پیام نور خراسان رضوی به عنوان دانشگاه پیشرو در بین ۲۴ مجموعه دانشگاهی استان بوده است.

وی افزود : مهمترین دستاورد کاری خود را افزایش رضایتمندی و اطلاع رسانی ویژگی های منحصر بفرد دانشگاه پیام نور در سطح استان برای علاقه مندان به تحصیل در  این دانشگاه بزرگ پهنه گستر میدانم.

وی در انتها با تقدیر از همکارانی که در ارتقا دانشگاه تلاش ویژه داشتند از منتقدین دلسوز که راهگشا و باعث جلوگیری از اشتباهات بودند تشکر کرد و افزود: اگرچه برای بیان اقدامات انجام شده چندین ساعت نیاز است اما برای بیان کارها و ایده های انجام نشده و باقی مانده هم شاید یک روز زمان ناکافی باشد.

 

  توسعه دانایی محور امروز الگوی پیشرفت است

دوگانی معاون حقوقی مجلس و امور استانهای پیام نور کشور نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته افزود: امروزه در دنیا، رقابت و برتری کشورها در تقویت حوزه های علمی و فناوری است.

وی افزود: توسعه دانایی محور امروز الگوی پیشرفت است و با برخورداری از توان ویژه دانشگاهیان و نیروی انسانی بهره ور که اولین عامل توسعه است در کنار برنامه ریزی و استفاده بهینه از منابع و مزیت های نسبی کشور، ما ترسی از تحریم نداریم.

دوگانی افزود: امروز بسیاری از دانشگاههایی که آوازه ای جهانی یافته اند از دانش نخبگان ماست و از سرمایه کشورهای ما استفاده میکند که در کشور خود جذب میکند .

وی افزود: در حوزه بین الملل، نظر بسیار مثبتی بر روی دانشگاه پیام نور از سوی وزارت علوم وجود دارد و امیدواریم در جهت دانشگاه پاسخگو، پویا و نسل سوم هر چه سریعتر گام برداریم.

در ساختار جدید هر مرکز را مستقل تر دیده ایم و ایجاد مناطق ده گانه در دانشگاه پیام نور کشور در راستای طرح آمایش آموزش عالی است.

 

تفویض اختیار حداکثری به مراکزو واحدها از مهمترین برنامه های آتی پیشرو خواهد بود.

عزیز الله نژاد علی با تشکر از حسن اعتماد ریاست عالیه و هیات رئیسه دانشگاه افزود: همگی باید تلاش کنیم تا با همفکری و تلاش حرکت رو به جلو دانشگاه را شتاب بیشتری بخشیم.

رئیس منطقه ۹ پیام نور کشور افزود: پویایی علمی مهمترین سرمایه کشور است و تا زمانیکه پیشرفت علمی هم در تئوری و هم در عمل نداشته باشیم و نتیجه ملموس آنرا در اقتصاد جامعه نبینیم، کار به سرانجام نرسیده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود :اختلاف سلیقه و نگاه، آنجا که باعث سود و منفعت سازمان است نباید مانع هم افزایی و حرکت شود و بنده به شخصه علاقمند به بهره گیری از نظرات ارزشمند و پیشنهادات همه همکاران علمی و اداری هستم.

نژاد علی افزود: بار اصلی دانشگاه و حجم عمده فعالیت ها بر دوش مراکز و واحد ها می باشد که بنا داریم با توجه به سیاست های دانشگاه ،تا حد امکان نسبت به تفویض اختیار اقدام نماییم.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید