دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

برنامه امتحانات ترم تابستان ۹۷ دانشگاه پیام نور - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

برنامه امتحانات ترم تابستان ۹۷ دانشگاه پیام نور

این برنامه به صورت غیر رسمی منتشر شده است و ممکن است تغیراتی داشته باشد لذا منبع مطمئن برای تاریخ دقیق امتحانات و نوع تستی و یا تشریحی بودن  گزارش ۴۲۸ یا همان برگ ورود به امتحانات می باشد .

وب سایت پیام نور برای شما هیچگونه مسئولیتی در قبال تغییر احتمالی تاریخ های ذکر شده در این برنامه ندارد .

 دانلود برنامه امتحانی ترم تابستان ۹۷ مقطع کارشناسی

 دانلود برنامه امتحانی ترم تابستان ۹۷ مقطع کارشناسی ارشد

 دانلود برنامه امتحانی ترم تابستان ۹۷ مقطع کارشناسی ناپیوسته

نکات مهم در خصوص ترم تابستان :

۱ – امکان حذف و اضافه در ترم تابستان وجود ندارد

۲ – در صورتی که بعد از پرداخت شهریه ترم تابستان ، به هر دلیلی انتخاب واحد نکنید چه به دلیل ارائه نشدن دروس مورد نظر و چه به دلیل تکمیل ظرفیت دروس و … ، شهریه پرداختی مربوط به ترم تابستان شما در حساب شما باقی خواهد ماند و از شهریه نیمسال بعدی شما کسر خواهد شد.

۳- با توجه به اینکه شهریه ثابت در ترم تابستان دانشگاه پیام نور به صورت نصف می باشد و همچنین شهریه متغیر به دلیل خودخوان بودن نصف می باشد برخی مراکز متاسفانه در زمان ارائه لیست دروس آنها را به صورت عادی ارائه داده اند به همین دلیل شهریه برخی دانشجویان بیشتر از حد معمول ترم های تابستان می باشد.

دانشجویان عزیز دقت داشته باشید کارشناسان مراکز و واحدها بایستی این دروس را خودخوان نمایند تا شهریه هم به صورت خودخوان از دانشجویان اخذ گردد.اگر دانشجویی به فرض شهریه اش را هم اکنون پرداخت نماید و بعد توسط کارشناس رشته به صورت خودخوان تغییر وضعیت دهد ، برای ترم آینده مبلغ مابه التفاوت را طلبکار خواهد شد.

همچنین دقت داشته باشید شهریه دروس عملی که در ترم تابستان ارائه شده است ( دروس تربیت بدنی ۱ و ۲ کارآموزی – پروژه) به صورت عادی و طبق نیمسال های عادی محاسبه می شود.

۴- در دانشگاه پیام نور دانشجو می تواند بجای آنکه در طول ترم همانند سایر دانشجویان درسی را امتحان بدهد با هماهنگی مرکز خود اقدام به اخذ درس به صورت معرفی به استاد کند و امتحان درس مورد نظر را زودتر از زمان برگزاری امتحانات پایانی دانشگاه بدهد.

در معرفی به استاد پیام نور امتحان درس مورد نظر توسط استاد معرفی شده گرفته می شود دانشجو می تواند میزان مطالعه و نحوه امتحان را با استاد خود هماهنگ کند!

اگر دانشجوی مقطع کارشناسی تنها یک و یا دو درس نظری باقی مانده داشته باشد تا فارغ التحصیل شود (تعداد واحد مهم نیست درس دیگری هم نباید داشته باشد) می تواند آن دروس را به صورت معرفی به استاد اخذ کند.
متاسفانه برخی از مراکز پیام نور به دانشجویان می گویند اگر در تابستان درس مورد نظر ارائه شود نمی توانند آن درس را در تابستان معرفی به استاد بگیرند که این موضوع کاملا تکذیب می شود مراکز موظف هستند در هر نیمسالی که دانشجو دارای شرابط معرفی به استاد است با او همکاری لازم را انجام دهند.

۵- دانشجویانی که می خواهند ۲ درس را اخذ کنند ولی تاریخ و ساعت امتحانات آنها یکی هستند باید برای اخذ این دروس به کارشناس رشته خود مراجعه کنند تا مجوز اخذ دروس با تاریخ و ساعت امتحان یکسان رو برای دانشجو در سیستم صادر کنند. (فقط دانشجویان ترم آخر این امکان رو دارند)

۶- ترم تابستان فاقد معدل است و فقط نمرات ترم تابستان در معدل کل محاسبه می شود. و هیچ ربطی به معدل نیمسال قبل و ربطی به ملاک انتخاب واحد ترم بعد ندارد.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید