دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

هم اندیشی روسای جدیدالانتصاب دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – دکتر علی دل پیشه با اعلام این خبر افزود: وحدت و هماهنگی از اصول مهم و ضروری اداره هر ارگانی به خصوص دانشگاه ها به عنوان محل تحصیل و کسب دانش، محسوب می شود.

وی در خصوص اهداف نشست هم اندیشی روسای جدیدالانتصاب دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، اظهار داشت: این جلسه امروز دوم تیر ماه با هدف ایجاد هماهنگی و وحدت رویه برای اداره دانشگاه ها برگزار شد، زیرا وحدت و هماهنگی از اصول مهم و ضروری اداره هر ارگانی به خصوص دانشگاه ها به عنوان محل تحصیل و کسب دانش، محسوب می شود.

دل پیشه با بیان اینکه در این نشست، معاونین وزارت بهداشت به تشریح اهداف، سیاست ها و راهبردهای اجرایی حوزه تحت مسئولیت خود می پردازند، تاکید کرد: همچنین روسای جدید دانشگاه ها در جریان آخرین تغییرات آیین نامه و بخشنامه های اجرایی قرار گرفته و با پرسش و پاسخ از معاونین وزارت بهداشت، ابهامات موجود را برطرف خواهند کرد.

مشاور عالی وزیر بهداشت در امور کلان مناطق آمایشی به پنل بحث و بررسی اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: در این پانل هم، ابعاد مختلف اجرای طرح تحول نظام سلامت مورد کنکاش قرار خواهد گرفت.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید