دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

نقش دانشگاهیان در شکست اسرائیل با آگاهی بخشی توده های مردمی - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – سهراب صلاحی با اشاره به نقش دانشگاهیان در پیروزی قدس و شکست اسرائیل گفت: اشغال قدس اشغال یک شهر نسیت، اشغال یک تمدن است. تاریخ را که بررسی کنید، می بیند که متاسفانه غربی ها از ابتدای شکل گیری شان هویت خود را در تقابل با شرق قرار دادند.

وی ادامه داد: وقتی که اسلام ظهور کرد و تحریفاتی که غربی ها در مسیحیت اعمال کرده بودند به وسیله آیات قرآنی برملا شد، خصومت غربی ها با شرق اسلامی شدید شد و برای اینکه بتوانند مسلمانان را شکست دهند، در یک هزار و ۹۹ میلادی جنگ های صلیبی را راه اندازی کردند که حدود دو قرن به طول انجامید.  

رئیس سابق سازمان بسیج اساتید افزود: ولی از مسلمانان شکست خوردند بعد از شکست از مسلمانان با برخی از حوزه های علوم آشنا شدند، مقداری از نظر علوم پیشرفت کرده و تلاش کردند جهان اسلام را از طریق بازرگانی فتح کنند؛ برای همین بود که در اوایل قرن ۱۶ اولین تجار اروپایی وارد سرزمین های اسلامی شدند.

وی ادامه داد: این تجار با نفوذ در امپراطوری های بزرگ آن زمان تلاش کردند کشورهای اسلامی را تضعیف کنند برای اینکه بتوانند پادگانی در قلب کشورهای اسلامی ایجاد کنند، و از طریق این پادگان بتوانند برکشورهای اسلامی سلطه پیدا کنند، بحث تشکیل دولت یهود را مطرح کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با طراحی انگلیس خبیث برخی مناطق فلسطین را گرفتند و پادگان هایی تشکیل دادند و در جنگ جهانی اول توانستند، رژیم صهیونیستی را با کمک برخی کشورها از جمله آمریکا دنبال کرده و بعد از جنگ جهانی دوم آن را محقق کردند.

صلاحی ادامه داد: انقلاب اسلامی توانست در این سلطه شکاف ایجاد کند و امام خمینی (ره) برای آزاد سازی قدس یک حرکت عظیمی را بنیان گذاشت و آن اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم در خیایان ها شعار آزاد سازی قدس را سردهند.

وی خاطرنشان کرد: امریکایی ها برای اینکه این را خاموش کنند طرح خاورمیانه بزرگ را ارائه دادند که یکی از اهداف آن تامین امنیت اسرائیل بود که بعد از انقلاب اسلامی متزلزل شده بود این طرح نیز با هوشمندی جمهوری اسلامی و با شجاعت و درایت رهبر معظم انقلاب شکست خورد.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: بنابراین دراین زمینه آنچه نقش بسیار مهمی دارد اطلاع رسانی و آگاه بخشی به توده‌های گوناگون مردم است، اینجاست که نقش دانشگاهیان بسیار برجسته است و امروز رسالت بزرگی برای ما دانشگاهیان وجود دارد، که درراستای تمدنسازی و چهارچوب خصومت تمدنی که متاسفانه غربی ها علیه امت اسلامی دارند آحاد امت اسلامی را آگاه کنیم.

وی ادامه داد: هوشیار باشیم و دچار حواشی نشویم، آنچه مهم است این است که امت اسلامی به تمدن نوین اسلامی برسد، این تمدن نیازمند یک محور قدرتمندی است که امروز در جمهوری اسلامی شکل گرفته است و اگر دشمن ما را به حواشی گرفتار کند، می تواند ضرباتش را برما وارد کند.

صلاحی تاکید کرد: نقش دانشگاهیان بازکردن راه و نشان دادن قله به آحاد مردم است برای رفتن به قله، باید توانمندی ها را باید ساماندهی کنیم رفتن به قله ممکن است مشکلاتی داشته باشد، اما وقتی افق به وسیله نخبگان کشور، دانشمندان، و دانشگاهیان برای مردم روشن شود، مسیررسیدن هموار می شود.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید