دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

درخواست معرفی به استاد از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان / آموزش تصویری - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : چند وقتی هست گزارش جدید و مسیر جدیدی در سیستم گلستان پیام نور فعال شده است با نام [ پیشخوان خدمت ] که امکان جدیدی از سوی دانشگاه پیام نور برای دانشجویان می باشد.

سامانه پیشخوان خدمت در سیستم گلستان به منظور دسترسی آسان دانشجویان دانشگاه پیام نور جهت انجام امور آموزشی خود به دور از مراحل سخت اداری و در راستای سیاست راهبردی دانشگاه برای ارتقای سطح رضایتمندی دانشجویان راه اندازی شده است.

بر اساس این گزارش طبق اعلام سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور ، از ترم تابستان سال 94 ، درخواست های تکدرس و معرفی به استاد دانشجویان از طریق پیشخوان خدمت سیستم گلستان ثبت خواهد شد.

دانشجویانی که شرایط تکدرس و معرفی به استاد دارند (+اینجا) می توانند در بازه زمانی اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ، با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور و مسیر پیشخوان خدمت ، درخواست تکدرس و معرفی به استاد خود را ثبت نمایند.

نکته 1 : پیشخوان خدمت در سیستم گلستان پیام نور برای ثبت درخواست معرفی به استاد در بازه زمانی اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور (+اینجا) فعال و قابل ثبت می باشد. و در خارج از بازه زمانی اعلام شده قابل ثبت نمی باشد و غیرفعال است.

نکته 2 : بعد از ثبت درخواست خود از طریق پیشخوان خدمت حتما با کارشناس رشته خود برای تعیین زمان و نحوه برگزاری معرفی به استاد خود هماهنگ کنید.

 

آموزش تصویری ثبت درخواست تکدرس و معرفی به استاد از طریق پیشخوان خدمت
نام آموزش نمایش فایل

آموزش تصویری به صورت فایل پی دی اف (PDF) ا 457KB

Download

آموزش تصویری به صورت فایل عکس (با کیفیت بالا) ا 1.06MB

Download
پایگاه خبری دانشجویان پیام نور :: PNUNA.COM

 

دقت کنید : مسیر پیشخوان خدمت در زمان تعیین شده برای معرفی به استاد در تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور فعال خواهد شد.

مسیر و گزارش پیشخوان خدمت فقط برای افرادی فعال می باشد که بدهی شهریه نداشته باشند و بدهی شهریه انها صفر باشد. در این صورت این منو برای انها نیز فعال خواهد شد.

انتظار می رود با حمایت روسای استانی و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور در سراسر کشور ، گام به گام با استفاده از سامانه پیشخوان خدمت ، کلیه خدمات مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام نور را از طریق این سامانه ارائه شود.

 


در همین رابطه بخوانید:

قوانین و شرایط تکدرس و معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور

 

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید