دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

تقویم آموزشی ترم تابستانی رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – در این بخشنامه که از سوی دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد، آمده است: ثبت نام دوره تابستان از تاریخ ۹۷/۴/۱۶ تا ۹۷/۴/۲۱ است و شروع کلاسهای درسی نیز از تاریخ ۹۷/۴/۲۳ تا ۹۷/۶/۱ (شش هفته آموزشی) بدون احتساب زمان ثبت نام و امتحانات است.

همچنین در این بخشنامه تأکید شده است زمان برگزاری امتحانات از تاریخ ۹۷/۶/۳ تا ۹۷/۶/۸ برنامه ریزی شود.

براساس بندهایی از این بخشنامه تعداد کل ساعت های تدریس دروس نظری و عملی دردوره تابستان مشابه نیمسال های اول و دوم بوده و طی شش هفته آموزشی اجرا می شود . واحدهای دانشگاهی موظف هستند در خصوص واحدهای درسی ارایه شده اطلاع رسانی لازم را انجام و به گونه ای برای تشکیل ۱۷ جلسه کلاس برنامه ریزی کنند که برای هر درس در هر هفته حداکثر ۳ جلسه در نظر گرفته شود .

حداکثر تعداد واحدهای درسی قابل اخذ در دوره تابستان در مقطع کاردانی و کارشناسی و دکتری حرفه‌ای ۶ واحد و برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ۴ واحد تعیین شده است.

براساس این بخشنامه، اخذ دروس وصیت نامه امام (ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر حداکثر تعداد واحدهای انتخابی ذکر شده بلامانع و ارایه دروس تخصصی با توجه به طول مدت کوتاه دوره تابستان ممنوع است.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید