دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

برگزاری جلسه عفاف و حجاب در دانشگاه پیام نور اردبیل - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : دکتر روحی، صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع موجود را یکی از محورهای اصلی برنامه دانشگاه پیام نور استان اردبیل در سال 97 عنوان کرد و گفت: تمام حوزه های اداری، مالی و آموزشی دانشگاه پیام نور استان باید شاخص های مصرف و هزینه خود را منطبق با نیاز های اصلی دانشگاه که یکی از این نیازها رفاه حال دانشجویان است تنظیم کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با یاد آوری موقعیت جغرافیایی استان خاطر نشان کرد: استان اردبیل به لحاظ سردسیر بودن، زمستانهای سختی را دارد و ما از اکنون تمهیدات لازم برای گرمایش کلاس های درسی و دیگر تاسیسات مراکز و را واحدها پیش بینی کردیم.

وی ادامه داذ: ایجاد نظم در سیستم منوط به استفاده از ابزارهای تشویقی و تنبیهی است و سعه صدر و داشتن روحیه بردباری مطمئناً در آرامش هر سازمانی نقش بسزایی دارد اما نباید رأفت اسلامی سازمان به منزله عدم استفاده از ابزارهای بازدارنده تلقی شود.

دکتر روحی با اشاره به جایگاه رفیع اساتید دانشگاه در جامعه ادامه داد: اساتید الگوی دانشجویان حتی بعضاً مردم هستند پس این وظیفه همه اساتید است که منش و رفتار خود را شایسته این جایگاه تعریف کنند.

حجت الاسلام جاوید دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه پیام نور استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد عفاف و حجاب دانشگاه گفت: در ادبیات ما همیشه عفاف قبل از حجاب می آید و این مفهوم این مقوله را می رساند که عفت به تعبیری اجتناب از زشتی هاست.

ایشان ادامه داد: عفت در گفتار، رفتار، نگرش و تمام خلقیات یک مسلمان ساری و جاری است و این برتری یک مومن را نشان میدهد.

در این جلسه از زحمات و حس وظیفه شناسی بهمن خادم از کارکنان دانشگاه پیام نور استان اردبیل تجلیل و لوح قدردانی که از طرف دکتر زمانی رئیس عالی دانشگاه پیام نور ارسال شده بود به ایشان تقدیم شد.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید