دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

ایجاد جاده های تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دخترانه - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – ذوالفقار یزدان مهر از ایجاد جاده های تندرستی در مجتمع های خوابگاهی دخترانه خبر داد و گفت: در بحث سراهای دانشجویی (خوابگاه های دانشجویی) نگاه ما این نیست که صرفا خوابگاه یک محل خواب باشد، ما نگاه جامعی به سراهای دانشجویی داریم.

وی ادامه داد: در دوسال گذشته سعی کردیم در کنار بحث رتبه بندی و ارتقاء خوابگاه ها، به بحث نشاط تندرستی دانشجویان توجه ویژه داشته باشیم برای همین اتاق های تندرستی را در خوابگاه ها دایر کردیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: در حال حاضر ۲۰۰ خوابگاه به امکانات ورزشی مجهز شده است و امسال در کنار آن به بحث جاده های تندرستی خواهیم پرداخت.

وی ادامه داد: جاده های تندرستی دور تا دور خوابگاه های دخترانه در مجتمع های خوابگاهی با مشارکت دانشگاه ها در یک فضای محصور و محفوظ ایجاد می شود و محلی برای تفریح و ورزش دانشجویان دختر خوابگاهی است.

یزدان مهر افزود: این جاده ها به امکانات ورزشی مثل دوچرخه و اسکیت مجهز می شود و دانشجویان دختر دریک فضای امن و با نشاط به تفریحات سالم می پردازند.

وی با بیان اینکه اولین جاده تندرستی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ایجاد شده است افزود: ایجاد این جاده های تندرستی بستگی به تقاضای دانشگاه ها دارد ولی سعی می کنیم مجتمع های خوابگاهی در دانشگاه های کمتر توسعه یافته را در اولویت قرار دهیم.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید