دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

اعلام آمادگی فرانسه در برگزاری دوره های فلوشیپ برای پزشکان ایرانی - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – معاونت امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اعلام آمادگی وزارت بهداشت فرانسه برای جذب پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان از سایر کشورها جهت گذراندن دوره فلوشیپ در این کشور خبر داد.

بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت فرانسه، پزشکان، دندانپزشکان و داروسازانی که از کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیستند می توانند برای پیشرفت آموزش خود در مراکز تخصصی و بهداشتی فرانسه دوره فلوشیپ بگذرانند.

این برنامه ها به صورت پیشرفته در واحدهای تحقیق و آموزش پزشکی، دندانپزشکی و داروخانه های خارجی جهت افزایش مهارت و تخصص آنها برگزار می شود.

افراد پس از گذراندن دوره های آموزشی، مجوز موقت کار با تیم های فرانسوی را در بیمارستان ها حداقل به مدت ۳ ماه تا حداکثر ۲ سال دریافت می کنند. از طرفی این متخصصان می توانند پس از بازگشت به کشور به صورت قانونی مشغول ارائه خدمت شوند.

اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می توانند دانشگاه مقصد خود را انتخاب و اپلای (Apply) کنند و سپس نتایج را به ایمیل اتاق همکاری های علمی – پزشکی – دانشگاهی ایران و فرانسه دانشگاه جهت تسهیل فرآیند ویزا ارسال کنند.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید