دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

آیین نامه ارتقاء اساتید پزشکی دانشگاه آزاد به زودی ابلاغ می شود - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – محسن نفر از تنظیم آیین نامه ارتقا و ترفیع اعضای هیات علمی علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد و گفت: این آیین نامه به زودی ابلاغ می شود.

وی تکمیل هر چه سریعتر پرونده های ارتقا اعضای هیات علمی، ترفیع درجه، نظام مند شدن فعالیت های آموزشی، پژوهشی و درمانی اعضای هیات علمی و ارزشیابی استادان رشته های علوم پزشکی را از اهداف این آیین نامه عنوان کرد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: این آیین نامه به صورت مجزا برای گروه های مختلف علوم پزشکی تهیه و توسط افراد مختلف از جمله رئیس بیمارستان، رئیس بخش، معاون آموزشی بیمارستان، رئیس دانشکده، رئیس دانشگاه و دانشجویان تکمیل، مورد بررسی و ارزشیابی قرار گیرد تا از این طریق کمکی به کارآمدی هرچه بیشتر سطح آموزشی به ویژه سطح آموزش بالینی صورت پذیرد.

نفر گفت: قراردادهای واگذاری بخش های مختلف بیمارستان های دانشگاه آزاد توسط معاونت علوم پزشکی اصلاح و مجددا تنظیم می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دارای۱۰بیمارستان فعال و ۴ بیمارستان در دست احداث در شهرهای تبریز، کازرون، اردبیل و تهران است، افزود: قراردادهای واگذاری بخش های مختلف بیمارستان با در نظر گرفتن ضوابط مختلفی از جمله توجه به خدمات آموزشی دانشجویان تنظیم می شود.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توجه به جنبه آموزشی بودن بیمارستان ها و خدمات مناسب به دانشجویان رشته های علوم پزشکی این دانشگاه از مهمترین دلایل اصلاح و تنظیم قرارداد جدید است که به زودی به بیمارستان های تابعه این دانشگاه ابلاغ می شود.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید