دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

وزارت علوم امریه سربازی جذب می کند - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایرنا –  مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مجوزهای اخذ شده، در نظر دارد در راستای تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین داوطلبان (دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی) دارای شرایط، به‌ صورت امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان‌ها و تهران در رشته های مورد نیاز دعوت به همکاری کند.

براساس این گزارش آن دسته از متقاضیان که تمایل دارند به عنوان امریه در این مرکز خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند تا 8 آبان ماه 1397 فرصت دارند با مراجعه به لینک http://lms.mjazb.ir/amform نسبت به ثبت درخواست و مدارک مورد نیاز اقدام کنند. نتایج اولیه در تاریخ 11 آبان ماه اعلام می شود.

دانش آموختگان متقاضی امریه سربازی باید داری شرایطی همچون خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه جبهه)، ایتام ، افراد متاهل، افراد معاف از رزم، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر و یا دارای حداقل ۶ ماه سابقه بسیجی فعال باشند.

** بنیاد حامیان دانشگاه تهران دانشجویان ارشد را بورسیه می کند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، با حمایت خیرین و با هدف حمایت از دانشجویان برتر کارشناسی ارشد، بنیاد حامیان دانشگاه تهران از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه برای ثبت‌نام در اولین دوره بورسیه این بنیاد دعوت می کند.
دانشجویان می‌توانند از 22 تا 29 مهرماه با مراجعه به وب‌سایت رسمی بنیاد حامیان دانشگاه تهران و با مطالعه شرایط ثبت‌نام و تکمیل فرم و دریافت کد پیگیری اقدام به ثبت‌نام کنند.

این بورسیه از نوع پرداخت جایزه تحصیلی به دانشجویان برگزیده علمی شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه تهران، به مبلغ دو میلیون ریال در ماه و به مدت 10 ماه در سال تحصیلی است.

در این دوره به 100 نفر از متقاضیان بورس بنیاد حامیان دانشگاه تهران اعطا می شود.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید