دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه رانندگی - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

نمونه سوالات آزمون مقدماتی آیین نامه

آزمون مقدماتی مرحله اول که همان آزمون آیین نامه آموزشگاه است شامل یک سری سوالات مربوط به آیین نامه رانندگی است و در این آزمون از تمامی متقاضیانی که برای گرفتن گواهینامه رانندگی پایه ۳، پایه دوم و همچنین پایه یک و داوطلبان گواهینامه موتورسیکلت درخواست نموده اند در قالب آزمون کتبی، امتحان گرفته می شود. در واقع آزمون مقدماتی مرحله اول، اولین آزمون مربوط به گواهینامه رانندگی است که در آموزشگاه مربوطه صورت می گیرد و تمامی متقاضیان مکلف به گذراندن این مرحله به عنوان مرحله اول هستند. بدون شک، این مرحله لازمه یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل گرفتن و اخذ گواهینامه رانندگی است و به طبع شرط و لازمه شرکت در کلاس های عملی و در نهایت آزمون شهری رانندگی، قبولی در این مرحله با نمره تعین شده است.

دوستان از لینک های زیر میتوانید وارد آزمونهای مقدماتی و اصلی شوید :

آزمون آیین نامه مقدماتی

آزمون آیین نامه اصلی

دانلود خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه رانندگی

اجرای یک استراتژی در مرحله اول آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی

اجرای یک استراتژی در راستای گرفتن گواهینامه، بسیار مهم و ضروری می باشد. اگر می خواهید استراتژی خود را در جهت اخذ گواهینامه رانندگی به مرحله اجرا در آوردید لازم است تمام تلاش خود را در گفتن نمره قبولی بالا در آزمون مقدماتی مرحله اول به کار گیرید. قبول شدن در این مرحله به عنوان مرحله اول و به عبارتی مرحله مهم، موجب می شود تا میزان اعتماد به نفس شما بالا و درصد استرس و نگرانیتان کاهش یابد و این اعتماد به نفس باعث می شود که بتوانید راحت تر و بدون هیچ گونه نگرانی، مراحل بعدی آزمون از جمله آیین نامه اصلی و امتحان رانندگی شهری را با موفقیت هرچه تمام تر پشت سر بگذرانید.

لازم به گفتن است که نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی که در مرحله دوم آزمون آیین نامه رانندگی اصلی صورت می گیرد با نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه تشابه زیادی دارند. پس گذراندن مرحله اول آیین نامه رانندگی و داشتن نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه می تواند به عنوان یک امتیاز در جهت قبولی شما در مراحل بعدی آزمون های رانندگی به حساب آید.

سبک سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه

به طور معمول سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه از لحاظ ساختاری و کیفیت، به نسب سوالات مرحله دوم که همان آزمون اصلی آیین نامه رانندگی است ساده تر می باشند. تنها کافی است که شما نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه را داشته باشید با خواندن و مرور چند بار از آن ها، به راحتی می توانید علاوه بر قبول شدن در مرحله مقدماتی، شانس خود را در قبول شدن مراحل بعدی نیز افزایش دهید.

نحوه ی برگزاری آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه

آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه، طبق تاریخ مشخصی بعد از اتمام کلاس های آموزش، برگزار می شود و نحوه ی برگزاری این آزمون به این صورت است که در همان آموزشگاه مربوطه و توسط مربی یا همان مدرس آیین نامه انجام می شود و این در حالی است که آزمون اصلی آیین نامه توسط افسر راهنمایی و رانندگی صورت می گیرد. در واقع می توان گفت نحوه ی برگزاری آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه با مرحله دوم یا همان مرحله اصلی آیین نامه تفاوت اندکی دارد.

داشتن نمونه سوال آزمون مقدماتی رانندگی مرحله اول در جهت گذراندن این مرحله، می تواند به عنوان مدرس دیگر شما به حساب آید و این نمونه سوالات می توانند به شما در جهت به یاد آوردن هر چه بهتر تمامی قواعد و نشانه های راهنمایی و رانندگی کمک شایانی کرده و تصور بهتری را از نحوه ی برگزاری آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه و حتی آزمون اصلی آیین نامه در شما به وجود آورد.

تمامی موارد گفته شده می توانند در زمره ویژگی های نمونه سوالات ازمون مقدماتی راهنمایی و رانندگی محسوب شوند. علاوه بر همه این ها، نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه می تواند به راحتی ضعف شما را در نحوه ی پاسخگویی به سوالات برطرف نموده و باعث می شود که شما به هنگام برخورد با سوالات اصلی آزمون مرحله بعدی آیین نامه که همان آزمون اصلی است با مشکل کمتری مواجه شوید.

شباهت آزمون مقدماتی مرحله اول و آزمون آیین نامه مرحله دوم

همانطور که گفته شد، هر دو آزمون دارای سوالات مشابه به هم هستند که شما داوطلبان عزیز می توانید با پشت گذراندن موفق مرحله مقدماتی، شانس خود را برای موفقیت در مرحله دوم آزمون آیین نامه بالا برید. از جمله شباهت های هر دو آزمون می توان به موارد زیر اشاره نمود:

هر دو آزمون از ۳۰ سوال با کیفیت و استاندارد برخوردار هستند

از نظر ساختاری و سبک سوالات، هر دو آزمون دارای سبک مشابهی هستند. تنها تفاوتی که در سبک هر دو آزمون مشاهده خواهید کرد این است که در آزمون اصلی آیین نامه با سوالات فنی نیز روبه رو خواهید شد. در ضمن، نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه، تمامی سوالات فنی مربوط به آزمون اصلی را نیز در خود دارد.

هر دو آزمون از نظر زمان بندی دارای شرایط یکسانی هستند و زمان در نظر گرفته شده برای هر دو ۲۵ دقیقه است که باید در این مدت تعیین شده حداقل به ۲۶ سوال پاسخ صحیح دهید

شرایط پاسخ دهی به سوالات نیز در هر دو آزمون یکسان است. به طوری که اگر به سوالی پاسخ ندهید به منزله پاسخ اشتباه برایتان در نظر می گیرند.

نمونه سوالات آزمون مقدماتی آیین نامه

با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه آشنا سازیم :

  • دسترسی در آزاد راه چگونه است؟
  1. ازطریق تقاطع ها
  2. از طریق اولین خروجی
  3. از طریق پل های هوایی و زیرگذرها
  4. تا شهرک یا تقاطع جاده دیگر راهی نیست

✅جواب صحیح: گزینه ۳

  • اتومبیل شما در بزرگراه دچار نقص فنی شده است. تابلوی مثلثی را در چند متری قرار می دهید؟
  1. ۱۵۰ متری
  2. ۵۰ متری
  3. ۷۰ متری
  4. ۱۰۰ متری

✅جواب صحیح: گزینه ۱

  • در میدان ها حق تقدم عبور با کدام است؟
  1. وسیله ای که اول وارد می شود
  2. وسیله ای که زود تر وارد میدان شده
  3. وسیله ای که درون میدان در حال حرکت است
  4. هیچکدام

✅جواب صحیح: گزینه۳

  • اگر به هنگام رانندگی متوجه بوی بد بنزین شدید باید…
  1. توقف کرده و مسئله را برسی کنید
  2. با سرعت کم برانید
  3. به سرعت خود اضافه کنید
  4. نگران نباشید بوی ناشی از سوختگی بنزین است

✅جواب صحیح: گزینه ۱

نمونه سوالات آزمون مقدماتی مرحله اول آیین نامه رانندگی

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید