دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

مکاتبه با اوقاف همدان با هدف کمک به دانشجویان بی‌بضاعت پیام نور - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (PNUNA.COM) : فارس – صفی‌الله صفایی با بیان اینکه وقف سنت حسنه الهی است که باید آن را به پا داشت، اظهار کرد: وقف سنت الهی است که تاثیرات اجتماعی بسیار زیادی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه اثرات وقف تا زنده بودن واقف و پس از مرگ او ادامه دارد، گفت: واقفان خیراندیش با وقف اموال در راستای کمک به همنوعان و رفع مشکلات مردم گام‌های مهم برمی‌دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه با اداره اوقاف و امور خیریه استان مکاتباتی صورت گرفته تا به دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه پیام نور کمک‌هایی شود، افزود: امیدواریم این اتفاق صورت گیرد تا شاهد تحصیل افراد نیازمند نیز باشیم.

وی ثبت وقف‌های جدید در حوزه تحصیل دانشجویان بی‌بضاعت را مهم دانست و خواستار توجه واقفان به این موضوع شد.

صفایی با تاکید به اینکه باید وقف در حوزه نیازهای روز جامعه باشد، گفت: امروز جامعه در حوزه تحصیل، درمان بیماران، کمک به ازدواج جوانان و… نیاز به وقف‌های جدیدی دارد.

وی با اشاره به اینکه علم و تحصیل اثرات اجتماعی بسیاری برای جامعه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: افراد با تمکن مالی با اقدام پسندیده وقف، مادام‌العمر می‌توانند از اثرات آن برخوردار باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور همدان با بیان اینکه وقف یک سنت حسنه الهی و ظرفیت اقتصادی اسلامی است، تاکید کرد: امیدوارم واقفان خیراندیش دانشجویان بی‌بضاعت را دریابند‌.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید