دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور در پیام نور شهرکرد برگزار می شود - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشگاه ها وموسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام‌نور شهرکرد برگزار خواهد شد

 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه پیام‌نور شهرکرد ۲۰ آذر ماه به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس انجمن پاورلیفتینگ وزارت علوم و تحقیقات وفناوری و مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور کشور طی سفر خود به چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: شهرکرد یکی از قطب های ورزش پاورلیفتینگ کشور است و در مسابقات پیشین قهرمانان زیادی همچون صالحی، نصیری اردلی، انصاری داشتند و همچنین در مسابقات جهانی باتوجه به رکوردهای خود شانس مدال هم داشتند که این امر سبب شد در راستای حمایت و تشویق ورزشکاران این رشته ورزشی مسابقات امسال را در دانشگاه پیام‌نور شهرکرد برگزار شود.

مدیرکل ورزش وجوانان استان چهارمحال بختیاری نیز خاطرنشان کرد: این اداره کل به همراه مجموعه عوامل فنی خود آمادگی کامل جهت برگزاری مسابقاتی در شان دانشگاه را دارد.

کریمی درادامه افزود: برگزاری این مسابقات یک فرصت بسیار عالی برای قهرمانان این استان است که بتوانند مدال هایی در سطح بین المللی برای کشورمان کسب کنند.

اولین دوره مسابقات پرس سینه وپاورلیفتینگ دانشگاها سال گذشته به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و دومین دوره مسابقات قهرمانی پرس سینه وپاورلیفتینگ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسرکشور نیز مقرراست به میزبانی دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار شود.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید