دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

فعالسازی مراکز مشاوره و کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه پیام‌نور - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش سایت پیام نورنا (PNUNA.COM) : دکتر محمد هادی امین تاجی امروز ششم شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به میزبانی دانشگاه پیام نور مشهد برگزار شد، با اشاره به فعالیت قرآنی دانشگاه پیام‌نور، اظهار کرد: اکنون بیست و دومین مرحله استانی جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه در حال برگزاری است و مرحله کشوری آن در کرمانشاه، بخاطر زحمات و ایثارگری‌های این مردم در دفاع مقدس و همچنین نگاه مجدد به زلزله اخیر، در این شهر برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ما به صورت جدی برگزاری کرسی‌های نظریه‌پردازی و مناظره در میان اعضای علمی در حوزه علوم انسانی را در شبکه استانی و منطقه ای دانشگاه پیام‌نور را پیگیری می‌کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ستاد استقبال از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام‌نور تشکیل می شود و دانشجویان می توانند با امکانات فرهنگی، رفاهی و علمی آشنا شوند.

تاجی از فعالسازی مراکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه پیام‌نور خبرداد و خاطرنشان کرد: این مراکز علاوه بر دانشجویان به مردم نیز خدمت می‌کنند،هدف ما از این اقدام این است که در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید