دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

رییس دانشگاه پیام نور اسلامشهر تغییر کرد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

عرفان خسرویان چم پیری به عنوان رییس دانشگاه پیام نور اسلامشهر منصوب شد


به گزارش سایت پی ان یو نیوز مراسم تودیع و معارفه با حضور دکتر غلامرضا بخشی خانیکی؛ رییس دانشگاه پیام نور استان تهران و غفار بیات، مدیر حوزه ریاست، دکتر عرفان خسرویان چم پیری به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهر معرفی و از خدمات دکتر مهدیه رحمانیان تقدیر شد


بخشی خانیکی ضمن تشکر از زحمات دکتر رحمانیان اظهار داشت: مراسم تکریم و معارفه ی امروز و حضور بیشتر مسوولان محترم شهرستان، نشان از وفاق و همکاری بین مسوولان شهرستان و ریاست دانشگاه دارد و صمیمیت و دوستی بین رئیس و کارمندان دانشگاه نیز بسیار ستودنی است و این موضوع ، وظیفه آقای دکتر خسرویان را سنگین تر می کند.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه به اهداف دانشگاه پیام نور اشاره نمود و دکتر عرفان خسرویان چم پیری را فردی توانمند و نخبه دانست و از همه ی مسوولان و کارکنان خواست با وی همکاری های لازم را داشته باشند.

دکتر مهدیه رحمانیان نیز ضمن ارائه ی گزارش از عملکرد دانشگاه پیام نور اسلامشهر در طول مدیریت ۳۳ ماهه ی خود، از حمایت های مسوولان دانشگاه پیام نور استان تهران، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، کارکنان علمی و اداری و مسوولان شهرستان قدردانی و تشکر کرد.

سپس دکتر عرفان خسرویان چم پیری؛ سرپرست جدید دانشگاه پیام نور واحد اسلامشهربیان داشت: با توجه به تلاش های خانم دکتر رحمانیان و دید مثبت شهرستان نسبت به ایشان، مسئولیت سنگینی را به عهده دارم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسینی تبار؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن اشاره به هفته ی کتاب و کتابخوانی، از زحمات و پیگیری های دکتر رحمانیان در جهت به سامان رساندن وضعیت ساخت و ساز دانشگاه تشکر کرد و از مسوولان شهرستان خواست که با تلاش جهادی، مسائل و مشکلات پیش روی واحد اسلامشهر را حل کنند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید