دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

توقف جذب هیأت علمی در دانشگاه پیام نور - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

جذب هیأت علمی در دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به دلیل تکمیل ظرفیت در سال‌های گذشته در این دانشگاه متوقف شد.

 

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور کشور افزود : این دانشگاه در بخش هیات علمی دیگر جذب نیروی جدید ندارد و امسال برای ساماندهی اعضای هیات علمی، طرح توزیع متوازن جغرافیایی محل خدمت به شرط موافقت خود فرد اجرایی می شود.
مرتضی محسنی همچنین از ایجاد شرایط تغییر محل آزمون بعنوان خدمات آموزشی جدید این دانشگاه خبر داد و افزود : متقاضیان می توانند در صورتی که محل تحصیل آنها با محل سکونت متفاوت است، برای سهولت دوره امتحان، مراکز محل سکونت را برای شرکت در امتحانات انتخاب کنند

معاون دانشگاه پیام نور کشور به اضافه شدن تعدادی رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به رشته محل های دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود : در استانهایی نظیر سمنان از سال تحصیلی جدید در رشته هایی مانند مدیریت انرژی و مدیریت کسب و کار دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد می پذیرد و هم اکنون مراکز پیام نور در ۸ استان کشور در مقطع دکتری جذب دارد.
به گفته وی ، هیچ تغییری در میزان جذب و رشته محل های دانشگاه پیام نور کشور برای سال تحصیلی جدید وجود ندارد و این دانشگاه تابع دستورالعمل های وزرات علوم در طرح جامع ساماندهی مراکز آموزش عالی کشور است .
محسنی گفت: به همین دلیل از امسال طرح داخلی تجدید ساختار منظم و برنامه راهبردی را برای افزایش سطح علمی و تخصصی دانشگاه در پیش دارد.

 


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید


 


 

 

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید