دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

تدوین آیین نامه‌ اختیارات سازمان مرکزی پیام نور به مراکز و مناطق آزاد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : باشگاه خبرنگاران جوان – محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در همین رابطه اعلام کرد :  در خصوص اختیارات سازمان مرکزی پیام نور به مراکز و مناظق آزاد گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید در ماه مبارک رمضان بحث آمایش را مطرح کردند و این موضوع را خواستار شدند.

وی ادامه داد: منطقه‌ای شدن دانشگاه پیام‌نور براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوسال گذشته متن صریح اساسنامه دانشگاه و اجازه هیات امناء دانشگاه پیام نور است.

سخنگوی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: بحث منطقه‌ای شدن دانشگاه براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و دبیرخانه های آن برای تمرکز زدایی از سازمان مرکزی تشکیل شده تا اختیارات این سازمان به مراکز و مناطق واگذار شود و این کار در حال پیاده سازی است.

صدر گفت: طرح آمایش آموزش عالی دارای سه بخش مختلف است که شامل ساختار و منسجم کردن زیر نظام‌ها، آمایش مراکز شعبات دانشگاه ها و آمایش رشته ها می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در حال تدوین آیین نامه‌های آن هستیم دبیرخانه های آن در مناطق تشکیل شده تا بتوانیم وظایف و اختیارت را منتقل کنیم، آیین نامه بعد از تدوین و تصویب در هیات امنای دانشگاه، به صورت کامل اجرا می شود.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید