دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

تاریخ ثبت نام آزمون دکتری سال ۹۸ + اطلاعیه سازمان سنجش - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ ثبت نام آزمون دکتری سال 98 و زمان برگزاری آزمون را اعلام کرد

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز ثبت نام برای شرکت درآزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 98 دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های غیردولتی و غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها از روز سه‌شنبه ۶ آذر از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود.

مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز 12 آذر ماه ادامه دارد.

با توجه به ضوابط، هر داوطلب بر اساس علاقه فقط در یک کدرشته متناسب با رشته فارغ‌التحصیلی در کارشناسی ارشد خود می‌تواند در این آزمون ثبت نام کند.

در همین رابطه بخوانید : جدول رشته ها و منابع کنکور دکترا سال ۹۸ اعلام شد

 

داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش در تاریخ ۶ آذر قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی این سازمان که در روز شنبه ۳ آذر بر روی سایت منتشر می‌شود، در مهلت تعیین شده شخصا نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

 

کارت ورود به جلسه :
کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ توزیع می‌شود و داوطلبان از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن تا ساعت ۱۲ پنجشنبه ۲ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

زمان آزمون دکتری سال 98 :
طبق برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

 

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاريخ ثبت ‌نام آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه‌متمركز Ph.D) سال 1398

 

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي دوره دكتري (نيمه متمركز Ph.D) سال 1398 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز سه‌شنبه مورخ 97/09/06 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 97/09/12 پايان مي‌پذيرد. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمايند. آزمون مذكور در روز جمعه مورخ 97/12/03 برگزار خواهد شد.

لازم به توضيح است اطلاعيه تكميلي اين سازمان درخصوص ثبت‌نام اين آزمون در روز شنبه مورخ 97/09/03 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید