دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد سال ۹۸ + دانلود دفترچه و لینک ثبت نام - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]


ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از امروز جمعه ۱۶ آذر آغاز شد


 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز تمامی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه پیام نور و بیست و چهارمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از ۱۶ آذر در این آزمون ثبت نام کنند.

برای دانلود دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سال 98 کلیک کنید


ثبت نام در ۶ گروه آموزشی و ۱۲۶ کدرشته انجام می گیرد.


هزینه ثبت نام ارشد :

هزینه ثبت نام ۴۵۰ هزار ریال (۴۵ هزار تومان) است که افراد باید با کارت های شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیک آن فعال است آن را پرداخت کنند.


 ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ از روز جمعه ۱۶ آذر آغاز می شود و در روز یکشنبه ۲۵ آذر ۹۷ پایان می‌پذیرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.


 


 


زمان کنکور ارشد 98


آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار خواهد شد.


برای دانلود دفترچه کنکور کارشناسی ارشد سال 98 کلیک کنید


برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 اینجا کلیک کنید


برای خرید کارت اعتباری کنکور کارشناسی ارشد سال 98 کلیک کنید


 


 


کد های مربوط به نظام وظیفه

این کد ها مخصوص ثبت نام ارشد سال 98 است برای سایر آزمون ها ممکن است متفاوت باشد


 


بر اساس‌ اعلام‌ رسمی‌ سازمان‌ وظیفه‌ عمومی‌ نیروی‌ انتظامی‌، داوطلب‌ مرد لازم‌ است‌ به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت‌نام)، یكی‌ از شرایط مشروحه زیر را از لحاظ وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی دارا باشند، و یكی از كدهای 11 گانه ذیل را در بند 15 فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی درج نمایند؛ در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.


  • 1 دارا بودن كارت‌ پایان‌ خدمت هوشمند‌.


  • 2 دارا بودن كارت‌ معافیت‌ دایم هوشمند (كفالت‌، پزشكی‌، ایثارگران و موارد خاص).


  • 3 مشمولان فارغ‌التحصیل كارشناسی (در سنوات مجاز تحصیلی)، دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت، كه زمان پذیرش و ثبت‌نام آنان در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) باشد.

    تبصره: افرادی كه تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی یا پذیرش در دانشگاه می‌باشد، در صورت عدم تمدید موعد اعزام، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. این افراد در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد. در غیر اینصورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.


  • 4 دانشجویان‌ سال‌ آخر مقطع كارشناسی كه تا تاریخ 98/6/31 در سنوات مجاز تحصیلی (برابر تبصره 1 و 2 ماده 33 قانون وظیفه عمومی) فارغ‌التحصیل می‌شوند.


  • 5 فارغ‌التحصیلان‌ مقطع كارشناسی كه در سقف مجاز سنوات تحصیلی فارغ‌التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنها تا زمان پذیرش در مقطع كارشناسی ارشد، بیش از یك سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.


  • 6 كاركنان متعهد خدمت در سازمان‌ها و یا وزارتخانه‌ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.


  • 7 كاركنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.


  • 8 طلاب علوم دینی دارنده مدرك كارشناسی و دارای معافیت تحصیلی حوزه. * به شرطی كه مركز‌ مدیریت‌ حوزه‌های علمیه یا مركز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان تأیید نمایند كه‌ طلبه‌ قادر است‌ ضمن‌ اشتغال‌ به‌ تحصیل‌ در حوزه‌، به‌ موازات‌ آن‌ در دانشگاه‌ نیز تحصیل‌ كند، با همان‌ معافیت‌ تحصیلی‌ حوزه‌، اشتغال ‌به‌ تحصیل‌ وی‌ در دانشگاه‌ بلامانع‌ است‌. بدیهی‌ است‌ هر موقع‌ حوزه‌ علمیه‌ معافیت‌ تحصیلی‌ طلبه‌ای‌ را لغو یا خاتمه ‌یافته ‌اعلام‌ كند، ادامه تحصیل وی در دانشگاه منوط به اجازه سازمان وظیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاهی است. اینگونه دانشجویان برای ثبت‌نام در هر ترم تحصیلی باید موافقت‌نامه حوزه علمیه مربوط را ارائه نمایند.


  • 9 مشمولان دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشكی، كفالت و یا …) در مدت اعتبار آن.


  • 10 كاركنان وظیفه (سربازان حین خدمت) فارغ‌التحصیل مقطع كارشناسی بدون غیبت اولیه و به شرط داشتن سایر شرایط استفاده از معافیت تحصیلی.

    تبصره: كاركنان وظیفه‌ای كه خدمت آنان تا تاریخ 97/6/31 به اتمام می‌رسد، مجاز به شركت در آزمون می‌باشند. لیكن باید پس از قبولی و در زمان ثبت‌نام در دانشگاه، گواهی و یا كارت پایان خدمت خود را ارائه نمایند.


  • 11 دانشجویان انصرافی دانشگاه‌ها در صورتی كه در سقف مجاز سنوات تحصیلی اولیه (موضوع تبصره 1 ماده 33 قانون وظیفه عمومی)، انصراف از تحصیل داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید، بیش از یكسال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به اینكه از تاریخ 90/8/22 به بعد از امتیاز یكبار انصراف، استفاده نكرده باشند.


* تذكرات مهم:


  1. مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی‌باشند و در صورت شركت در آزمون و قبولی در دانشگاه معافیت تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه‌ها مجاز به ثبت‌نام از آنان نمی‌باشند.

  2. دانشجویان اخراجی دانشگاه‌ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دائم، مجاز به ادامه تحصیل نمی‌باشند.

  3. فارغ‌التحصیلان دوره كارشناسی ارشد، مجاز به تحصیل مجدد در این مقطع نمی‌باشند.

  4. سنوات تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته حداكثر سه سال می‌باشد.

  5. دانشجویان مورد پذیرش در دانشگاه‌ها می‌بایست جهت اخذ معافیت تحصیلی مقطع كارشناسی ارشد ناپیوسته، با برگ درخواست معافیت تحصیلی مقطع فوق به یكی از دفاتر پلیس+10 شهرستان محل استقرار دانشگاه مراجعه نمایند؛ در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نبوده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری بعمل می‌آید.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید