دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) سال ۹۷ - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)

هدف اصلی از آزمون های اصلی و مقدماتی آیین نامه راهنمایی و رانندگی آشنایی رانندگان با مقررات رانندگی و آموزش انتخاب بهترین و درست ترین روش برای رانندگی در جاده ها و خیابانها در هر شرایطی است. اگر شما هم یکی از داوطلبان کسب گواهینامه هستید، احتمالا می دانید که نخستین قدم برای دریافت گواهینامه، قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) است. آزمون آیین نامه رانندگی بین داوطلبان گواهینامه ی پایه سه، پایه دو و موتور سیکلت مشترک است.

ازمون ایین نامه رانندگی در عین حال که می تواند فوق العاده ساده باشد، ممکن است برای برخی تبدیل به یک کابوس شود. این امر بسته به این است که چه روشی را برای مطالعه ی آیین نامه برگزینید. در برابر شما چند راه وجود دارد. یکی از این راه ها که شاید وقت گیر ترین آن ها باشد، مطالعه ی کامل آیین نامه است که البته معتبر ترین روش نیز به شمار می آید؛ زیرا در این روش فرد تمامی نکاتی که در آینده هنگام رانندگی با آنها برخورد می کند را مطالعه می کند.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪)

آیین نامه راهنمایی و رانندگی بالغ بر صد صفحه کتاب است و همان طور که ذکر شد، مطالعه ی آن نیازمند صرف زمان قابل توجهی است. روش دیگر حل نمونه آزمون هایی است که برای آمادگی در آزمون اصلی آماده شده اند و شامل نمونه سوالات آیین نامه هستند.

راستی دوستان از این قسمت خلاصه کتاب آیین نامه را دانلود کنید.

آزمون های آیین نامه اصلی

آزمون آنلاین آیین نامه

با توجه به زندگی پر مشغله ی امروز، روش دوم ( آزمون آنلاین آیین نامه ) از محبوبیت بیشتری برخوردار است. ممکن است تصور کنید بدون مطالعه ی آیین نامه امکان ندارد از پس آزمون بربیایید. اما اگر مجموعه آزمون های درستی را انتخاب کنید، قبولی به راحتی برای شما دست یافتنی خواهد شد. تنها باید توجه داشته باشید که از بین این نمونه آزمونها، آزمونی را بیابید که سوالات آن بیش از همه با سوالات آزمون آیین نامه اصلی تطابق دارد و قبولی صد در صد شما در آن را تضمین می کند. یک آزمون نمونه ی استاندارد باید با تنوع سوالی فراوان بتواند تمامی سوالات احتمالی را در خود جای دهد و شما را با طیف وسیعی از سوالات آشنا کند.

آزمون آنلاین آیین نامه

به علاوه به روز بودن سوالات طبق آخرین تغییرات آیین نامه از دیگر ویژگی های یک نمونه آزمون خوب است. در ادامه ما مجموعه ای از آزمون های آنلاین آیین نامه را برایتان فراهم آوده ایم که تمامی ویژگی های ذکر شده را دارا می باشد. (قبولی ۱۰۰٪) در آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی هدف کارشناسان ما از طراحی این نمونه آزمون هاست. با چند دور دوره ی این نمونه آزمون ها، قبولی شما در آزمون اصلی حتمی می باشد. این آزمونها به شکل آنلاین و رایگان طراحی شده اند.

آزمون فنی آیین نامه اصلی

آیین نامه راهنمایی و رانندگی از ۷ فصل تشکیل شده که شامل تعریف ها، شماره گذاری، گواهینامه رانندگی، معاینه و آزمایش فنی وسایل نقلیه، تجهیزات، مقررات حمل بار، تصادفات علایم راهنمایی و رانندگی و مقررات رانندگی می باشند. در این میان فصل فنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در آزمون آیین نامه اصلی بین ۴ تا ۷ سوال از ۳۰ سوال را سوالات فنی تشکیل می دهند.

در نتیجه این فصل تاثیر زیادی در نتیجه ی آزمون شما خواهد داشت. در مجموعه آزمون هایی که در وب سایت ما موجود هستند، به بخش سوالات فنی آیین نامه توجه به سزایی شده است. سوالات این بخش شامل نمونه سوالات آزمون های واقعی برگزار شده و همچنین سوالات تالیفی می باشد که به طور کامل مطالب این فصل از کتاب را پوشش می دهند. با مطالعه ی نمونه های آزمون فنی آیین نامه که در ادامه برایتان آماده نموده ایم، مطمئن باشید که به راحتی از پس سوالات این بخش بر خواهید آمد.

بخش های دیگری که آنها هم اهمیت بالایی دارند، علائم راهنمایی و رانندگی و حق تقدم ها (فصل مقررات رانندگی در آیین نامه) هستند. در آزمون های موجود در برنامه آزمون رانندگی توجه ویژه به این بخشها نیز به وضوح آشکار است.

آزمون نهایی آیین نامه رانندگی

آزمون نهایی آیین نامه رانندگی در دو مرحله ی مقدماتی و اصلی برگزار می شود که شرکت در مرحله ی اصلی مشروط به قبولی در مرحله ی مقدماتی و شرکت در کلاس های عملی رانندگی می باشد. آزمون نهایی آیین نامه شامل ۳۰ سوال است که برای قبولی در آن باید حداقل ۲۶ تا از سوالات را به درستی پاسخ دهید. معمولا زمان پاسخ دهی به این سوالات را ۲۰ دقیقه در نظر می گیرند و نتایج بلافاصله بعد از آزمون داده می شوند.

آزمون نهایی آیین نامه رانندگی

آزمون آيين نامه اصلی ۹۷

محتوای آیین نامه راهنمایی و رانندگی همه ساله به دلایل مختلف دستخوش تغییراتی می شود. یک آزمون استاندارد باید بتواند تمامی تغییرات این کتاب را پوشش دهد و سوالاتی متناسب با محتوای جدید فراهم آورد. آزمون های ما علاوه بر سوالات تالیفی شامل نمونه سوالاتی از آزمون آیین نامه اصلی سال ۹۷ که از ابتدای سال تا کنون برگزار شده اند، می باشد. این سوالات متناسب با آخرین تغییرات کتاب تنظیم شده اند و داوطلبان را به طور کامل با شیوه سوالات آزمون اصلی آیین نامه آشنا می کنند.

دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪)

برای آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی برنامه های متعددی چه برای سیستم عامل اندروید و چه برای آی او اس طراحی و ساخته شده اند. اما تا چندی پیش، کمبود یک برنامه که تمامی امکانات ذکر شده را برای کاربر فراهم آورد و علاوه بر آن رایگان هم باشد، به شدت حس می شد. تا این که تیم ما قدم به طراحی این مجموعه آزمونها نمود. با دانلود برنامه آیین نامه رانندگی ما، قبولی صد در صد شما در آزمون آیین نامه تضمین می شود. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، فاکتورهایی که این برنامه را از سایر برنامه ها متمایز می کند، شامل به روز بودن سوالات آزمون های نمونه، جامع و متنوع بودن آنها، تعدد سوالها و تطابق سوالات با آزمون های واقعی آیین نامه می باشد. البته به یاد داشته باشید که دوره ی سوالات آزمون هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر در آزمون های نمونه به سوالی پاسخ اشتباه دادید، یا در پاسخ آن شک داشتید، برای قبولی صد در صد لازم است تا دوباره به آن سوال برگشته و آن را مرور کنید.

مشاهده برنامه آیین نامه : دانلود برنامه آزمون آیین نامه

دانلود برنامه آزمون آیین نامه رانندگی (قبولی ۱۰۰٪)

توجه :

از لینک های زیر میتونید مطالب بسیار آموزنده ای را در ارتباط با آیین نامه رانندگی مشاهده کنید.

آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) سال ۹۷

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید