دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

افزایش اعتبار وام دانشجویی بدون کارمزد بنیاد علوی - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: اعتبار وام بنیاد علوی دانشگاه پیام نور از مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال افزایش یافت .

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز صفاری نیا ضمن اعلام این خبر و با عنوان اینکه وام بدون کارمزد بنیاد علوی برای کمک به دانشجویان متاهل و مجرد که توانایی مالی برای پرداخت شهریه ندارند، با مبالغ یکسان در تمامی مقاطع تحصیلی پرداخت می شود، اظهار داشت: این وام با احتساب سنوات مجازبرای دانشجویان کارشناسی تا ۸ نیمسال تحصیلی ، دانشجویان کارشناسی ارشد با احتساب سنوات مجاز تا ۴ نیمسال تحصیلی و دانشجویان مقطع دکتری با احتساب سنوات مجاز تا ۸ نیمسال تحصیلی، برای دانشجویان متاهل کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۸ میلیون ریال و برای دانشجویان مجرد کلیه مقاطع تحصیلی مبلغ ۶ میلیون ریال تعلق می گیرد.

وی با اشاره به مزایای وام بنیاد علوی گفت: از مزایای این وام این است که با یک گواهی کسر از حقوق مبلغ وام مذکور به حساب خود دانشجو در یکی از شعب بانک تجارت پرداخت می شود و در پایان تحصیل به پرداخت ۱۰درصد کل بدهی جهت تسویه حساب نیازی نیست.

مدیرکل اداره دانشجویی دانشگاه پیام نور در پایان تاکید کرد: کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور و مدیران دانشجویی موظف هستند نسبت به تخصیص اعتبار وام مذکور به دانشجویان اقدام نمایند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید