دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

تلاش برای ارتقای رفتارهای فرهنگی در دانشگاه پیام نور - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

پیام نورنا: معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور بر ارتقای رفتارهای فرهنگی در این دانشگاه تاکید کرد و گفت: تلاش کنیم تا رفتارهای فرهنگی را در گروه‌های مختلف اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان بهبود و ارتقا بخشیم.

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : نشست فرهنگی با حضور محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، ناصر محمدی مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان تهران، غفار بیات مدیر حوزه ریاست و مدیران فرهنگی ستاد و مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شد.
محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در این نشست، بر رفتارهای فرهنگی تاکید کرد و افزود: تلاش کنیم تا رفتارهای فرهنگی را در گروه های مختلف اعم از کارکنان، اساتید و دانشجویان بهبود و ارتقا بخشیم که برای مثال می‌توان به نظم و وقت شناسی، پاسخگویی و احساس مسوولیت اجتماعی اشاره کرد.
بخشی خانیکی ئییس دانشگاه پیام نور استان تهران با اشاره به این که زیر ساخت همه فعالیت ها، کار فرهنگی است، از مدیران فرهنگی مراکز و واحدها خواست تا با برنامه های ابتکاری و نوین خود به فعالیت های فرهنگی توجه بیشتری داشته باشند و در این امر، پاسخگویی مناسب و شایسته به دانشجو و توجه به نیازها و دغدغه های فرهنگی او را سرلوحه و اهم فعالیت های خود قرار دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران در ادامه سخنان خود بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود و آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد و از مدیران فرهنگی مراکز و واحدها خواست تا دانشگاه پیام نور را هر چه بیشتر به دانشجویان جدید و خانواده های آنها معرفی کنند.
ناصر محمدی مدیرکل فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه نیز تاسیس انجمن‌های علمی کارآفرینی و محیط زیست را به همه مدیران فرهنگی توصیه کرد و از آنها خواست تا سعی کنند فعالیت های فرهنگی همه طیف دانشجویان دانشگاه را در بر بگیرد.

در پایان این نشست، از برترین های مسوولان و کارشناسان فرهنگی دانشگاه پیام نور استان تهران تقدیر شد.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید