دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

هیچ دانشگاه پیام نوری در شهرستان‌ها تعطیل نمی‌شود - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایسنا – عزیز الله نژادعلی کیفی‌سازی را یکی از مهمترین اهداف پیش روی دانشگاه‌های پیام نور این استان دانست.

وی با بیان اینکه بسیار ی از دانشگاه‌ها با کمبود دانشجو مواجه هستیم، افزود:متاسفانه در سال‌های اخیر بسیاری از دانشگاه‌ها با کمبود دانشجو مواجه هستند. دانشگاه پیام نور نیز به نسبت خودش ریزش‌هایی را در این خصوص دارد.

نژادعلی کیفی سازی دانشگاه‌ها را یکی از مهمترین اهداف پیش رو دانست و عنوان کرد: با توجه به اینکه کمیت به سمت پائین می‌رود باید به سمت ارتقاء کیفیت حرکت کرد.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تفویض اختیار بیشتری به مراکز دانشگاه در شهرستان‌ها بدهیم تا نه تنها بخش نظارتی بیشتر شود بلکه کارها نیز روان‌تر گردند.

نژادعلی با بیان اینکه اکنون مشکل بزرگی پیش روی ما نیست، گفت: با توجه به اینکه طرح آمایش را در دست اقدام داریم مقداری حجم کارها بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه در خراسان رضوی 24 هزار دانشجو و در منطقه که شامل چهار استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی و استان سمنان می‌شود، 40 هزار دانشجو داریم، افزود: به جز رشته‌های بالینی علوم پزشکی اکثر رشته‌ها را در دانشگاه‌های پیام نور داریم.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید