دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی تهران بزرگ - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : به نقل از دانشگاه پیام نور، همزمان با فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و نیروی انتظامی تهران بزرگ امضا شد.

محمد رضا زمانی در جلسه امضای تفاهم نامه با عنوان اینکه رسالت دانشگاه پیام نور صرفا آموزش نیروهای متخصص نیست گفت: هدف و برنامه اصلی دانشگاه پیام نور تربیت نیروهایی کارآمد برای حل مسائل جامعه است.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به ظرفیت های عظیم این دانشگاه برای حل معضلات جامعه افزود: دانشگاه پیام نور به لحاظ اجتماعی و فرهنگی از جایگاه بسیار مطلوبی نسبت به دیگر دانشگاه ها برخوردار است و با داشتن اعضای هیات علمی و دانشجویان متعهد و توانمند می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی ادامه داد: دانشجویان پیام نورو فارغ التحصیلان این دانشگاه از سطح سواد بالایی برخوردارهستند و آمار بالای دانشجویان این دانشگاه که در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های دولتی پذیرفته می شوند، دلیلی محکم بر این ادعاست.

وی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه همکاری مشترک دانشگاه با نیروی انتظامی گامی بسیار سازنده در حل مسائل جامعه و دانشگاه خواهد بود ودانشگاه پیام نور می تواند با بهره مندی از ظرفیت ها و شبکه عظیم متخصصانی که در سراسر کشور در اختیار دارد، چالش های موجود اجتماعی را مرتفع سازد.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید