دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

نمایندگان از پاسخ وزیر علوم درباره دانشگاه پیام نور قانع نشدند - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : ایلنا – میرحمایت میرزاده درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که امروز با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری داشته‌ایم، پنج نفر از نمایندگان حضور داشتند و سوالات خود را مطرح کردند اما فقط یک نفر از آنها از پاسخ وزیر قانع شد و چهار نفر دیگر قانع نشدند.

میرزاده ادامه داد: محمد دامادی نماینده استان مازندران از پاسخ سوال خود قانع شد اما چهار نفر دیگر مثل حسن کامران که در رابطه با اشتغال و رشته‌های مهارتی سوال پرسیدند و آقای فرهنگ که درخصوص بودجه و دانشگاه پیام نور سوال داشتند و همچنین جبار کوچکی‌‌‌نژاد که درباره به دانشگاه پیام نور و کنکور سوال کردند و همچنین یکی دیگر از نمایندگان که در رابطه با آمایش عالی و رشته‌های دانشگاهی سوالاتی داشتند از پاسخ‌های وزیر قانع نشدند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: با توجه به قانع نشدن این افراد تصمیم بر آن شدن که دو هفته به وزارت علوم وقت داده شود تا مدارک لازم را ارائه دهند و جلسات مشترک داشته باشند. اگر نمایندگان از پاسخ‌ها قانع شدند، ادامه جلسات منتفی می‌شود و اگر قانع نشدند به صحن علنی ارجاع می‌شود

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید