دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

نماینده مجلس از پاسخ‌ وزیر علوم قانع شد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

نماینده مردم اردبیل از پاسخ های وزیر علوم در مورد وضعیت هیئت علمی دانشگاه های غیرانتفاعی و همچنین استخدام هیئت علمی دانشگاه های پیام نور قانع شد.

 

 


به گزارش سایت پی ان یو نیوز محمد فیضی زنگیر در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 6 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی پس از تشریح سوال خود از وزیر علوم مبنی بر اینکه علت توسعه تحصیلات تکمیلی در موسسات آموزشی غیرانتفاعی بدون داشتن حدنصاب هیات علمی چیست و چرا علیرغم افزایش دانشجو در دانشگاه پیام نور مکانیزمی برای تطابق رشته با اعضای هیات علمی وجود ندارد و استماع پاسخ‌های منصور غلامی، گفت: متاسفانه افراد یادشده به جای اینکه با عنوان عضو هیات علمی به کار گرفته شوند با واژه هایی مانند پیمانی مشروط و دستیار آموزشی به کار گرفته شده اند که این امر سبب شده سالیان زیادی درگیر موضوعی ساده اما پیچیده شوند.

در همین رابطه بخوانید : همه آنچه وزیر علوم امروز در مجلس گفت

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: براین اساس ضرورت دارد وزارت علوم رعایت حدنصاب هیات علمی برای موسسات غیرانتفاعی و همچنین برطرف کردن مشکل جذب 900 نفر در دانشگاه پیام نور را فراهم کند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این وجود اگر آقای وزیر مصمم به رعایت حد نصاب هیئت علمی باشند و مشکل جذب 900 نفر یاد شده را حل کنند من از سوال خود می‌گذرم و به ایشان فرصت می‌دهم.

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید