دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

مدارس و دانشگاه های استان کرمانشاه تعطیل شد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

معاون مدیر کل بحران استان کرمانشاه از تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران در طی زمین‌لرزه ۶.۴ ریشتری در قصر شیرین خبر داد.

 

 

 

تمامی مدارس و دانشگاه های استان کرمانشاه  فردا پنجم آذر ماه تعطیل است.

 هوشنگ بازوند در اعلام آخرین اخبار از جزئیات زلزله امشب استان کرمانشاه اظهار داشت: تاکنون 210 مصدوم ناشی از زلزله گزارش شده است. 

تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران درپی زلزله کرمانشاه

له شکری در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: به دنبال وقوع این زمین‌لرزه که در ساعت ۲۰:۰۷ امشب در قصر شیرین رخ داد بلافاصله تیم‌های ارزیاب از سوی هلال‌ احمر و استانداری به مناطق تحت تاثیر زلزله به ویژه در هسه شهرستان گیلانغرب، سر پل ذهاب و قصر شیرین اعزام شده و هم‌اکنون اقدامات آنان در حال انجام است.

وی با بیان این که جلسه اضطراری مدیریت بحران نیز تا دقایقی دیگر تشکیل خواهد شد، گفت: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران به منظور اتخاذ تصمیم‌گیری‌ها فراخوان شده و تمامی دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش کامل هستند.

به گفته وی، این زلزله در مناطق مختلفی از استان کرمانشاه از جمله شهر کرمانشاه نیز احساس شده که در پی آن بسیاری از ساکنان شهرها در خیابان‌ها حضور دارند.

وی با بیان این که توصیه می‌شود مردم فعلا زیر فضاهای مسقف قرار نگیرند، گفت: با توجه به این که این زلزله عمدتا در همان مناطقی که سال قبل نیز تحت تاثیر زلزله قرار گرفته بود رخ داده است بنابراین ممکن است مردم دچار ترس بیشتری شوند اما لازم است خونسردی خود را حفظ و از انجام اقدامات عجولانه پرهیز کنند.

شکری اضافه کرد: تاکنون گزارشی از خرابی و خسارت جانی در این زلزله گزارش نشده است.

همچنین پیگیری‌های خبرنگار ایسنا از شماری از ساکنان شهرستان‌های قصر شیرین، سر پل ذهاب، دالاهو، کرند، گیلانغرب، کرمانشاه و روستاهای این منطقه حاکی از آن است که این زلزله کاملا در تمامی این مناطق احساس شده و اکثر شهروندان در حال حاضر در بیرون از منازل خود به سر می‌برند.

گزارشی از خسارات جانی و مالی زلزله‌ای ۶.۴ سرپل ذهاب اعلام نشده است؛ قطعی برق در دو شهرستان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: گزارشی از خسارات جانی و مالی در مناطق زلزله‌زده اعلام نشده است

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه زلزله‌ای با قدرت 6.4 ریشتر شهرستان‌های غربی استان را لرزاند اظهار داشت: تاکنون گزارشی از خسارات جانی و مالی در مناطق زلزله‌زده اعلام نشده است.

وی با اشاره به اینکه به طور قطع با این شدت زلزله آسیب‌هایی ایجاد شده است عنوان کرد: در دو شهرستان قصرشیرین و گیلان‌غرب قطعی برق گزارش شده است و نیروها بلافاصله اعزام شدند.

بالایی با بیان اینکه ستاد هماهنگی بحران تا دقایقی دیگر در استانداری تشکیل می‌شود گفت: تمام نیروهای امدادی و اعضای ستاد شهرستان‌ها در آماده باش هستند و جای نگرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام امکانات به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شود افزود: همشهریان در استان همچون گذشته خونسردی خود را حفظ کنند و اعضای ستاد بحران و امکانات لازم در کنار مردم استان حضور دارند.

ریس سازمان امداد و نجات هلال احمر از اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی سلیمی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری شامگاه امشب در کرمانشاه، گفت: ۶ تیم ارزیاب هلال‌ احمر از شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده اند.

وی افزود: زلزله در مناطقی رخ  داده است که به تازگی و پس از زلزله سال گذشته، بازسازی شده است.

گاز قصرشیرین و سرپل ذهاب و ۵۰ روستای اطراف قطع شد؛ مردم نگران سوخت نباشند

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: گاز قصر شیرین و سرپل ذهاب و ۵۰ روستای اطراف قطع شده است، اما مردم نگران سوخت نباشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مجید بوجارزاده اظهار داشت: به دنبال وقوع زلزله 6.4 ریشتری در غرب استان کرمانشاه گاز شهرستانه‌های قصرشیرین و سرپل ذهاب و 50 روستای اطراف قطع شده است. شرکت ملی گاز در نخستین اقدام ایمنی گاز این مناطق را قطع کرد و همچنین گزارشی مبنی بر خسارت شبکه گازرسانی منتشر نشده است.

وی عنوان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شرکت نفت برای گرمایش مردم اقدام به توزیع نفت سفید کرده است.

بوجارزاده تصریح کرد: نفت سفید به میران کافی موجود است و ذخایر بنزین و گازوئیل نیز در منطقه زلزله‌زده کافی است و مردم نگران این موضوع نباشند.

سردار رمضان  شریف :زلزله امشب حادثه پیچیده‌ای نداشته و تنها تعدادی مصدوم داشتیم

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرمانشاه، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در تماسی که با فرمانده سپاه استان کرمانشاه داشتم، اعلام شد حادثه خیلی جدی نبوده، هرچند خاطره خوشی از زلزله سرپل‌ذهاب نداشتیم.

وی افزود: براساس گزارشات اعلام‌شده و جمع‌بندی در ستاد بحران استان کرمانشاه، زلزله امشب حادثه پیچیده‌ای نداشته و تنها تعدادی مصدوم داشتیم. 

سخنگوی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه در حوزه بهداشتی و درمانی و هم در امدادرسانی آمادگی خوبی دارد و به‌محض اینکه احساس نیاز شود، امکانات سپاه پای کار است.

امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی  هم در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم درباره اقدامات ارتش در امدادرسانی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب گفت: بلافاصله پس از وقوع زلزله یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه غرب کشور به مناطق وقوع زلزله اعزام شدند و ضمن برقراری امنیت شهرهای سرپل‌ذهاب و قصرشیرین، با مسئولیت جانشین منطقه غرب نزاجا مشغول گشت‌زنی در سطح شهرها و روستاها برای امدادرسانی به مردم هستند.

وی افزود: بیمارستان‌های ارتش در منطقه در آماده‌باش کامل هستند و در صورت اعلام نیاز ستاد بحران امکانات بیشتری را به منطقه اعزام می‌کنیم. در همین  رابطه دستوراتی از ستاد ارتش و ستاد نیروی زمینی به یگان‌های ارتش در منطقه غرب کشور داده شده و هرگونه کمک‌رسانی هم که لازم باشد ارتش همانند دوره‌های قبل کنار مردم خواهد بود.

سخنگوی ارتش با بیان اینکه “یگان‌های ما در کمترین  زمان ممکن آماده کمک به مردم شدند”، تصریح کرد: ارتش آمادگی کامل دارد تا همگام با اعلام نیاز ستاد بحران به کمک مردم بشتابد.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید