دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

سوال از وزیر علوم ، اگر بلوک بندی پیام نور ادامه پیدا کند - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس از اجرای طرح بلوک‌بندی مناطق دانشگاه پیام نور انتقاد و تصریح کرد: این طرح فقط منجر به افزایش هزینه‌ها شده است

 

 

خبرگزاری خانه ملت نوشت: ناصر شریفی با انتقاد از طرح قطب‌بندی یا بلوک‌بندی مناطق دانشگاه‌‎های پیام نور در سراسر کشور، عنوان کرد: این طرح عجیب که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به اجرای آن تصمیم‌گیری شده، فقط موجب افزایش هزینه‌های مردم و دانشگاه پیام نور شده است و هیچ منطق علمی ندارد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در جریان این طرح بسیاری از مناطق و استان‌های کشور که دارای واحدهای متعدد و معتبر دانشگاه پیام نور هستند، زیر چتر استان‌های دیگر رفته‌اند و منطق این تصمیم‌گیری زیر سئوال است.

چرا هرمزگان با ۱۲ هزار دانشجو و ۲ واحد بین المللی قطب منطقه‌ای نمی‌شود؟

وی یادآور شد: استان هرمزگان با ۱۲ هزار دانشجوی پیام نور، ۱۴ واحد دانشگاهی در شهرستان‌های مختلف و حتی برخورداری از ۲ واحد بین المللی کیش و قشم به تنهایی قطب دانشگاهی و علمی برای دانشگاه پیام نور به شمار می‌آید و اینکه در حال حاضر دانشگاه‌های این استان زیر نظر استان کرمان اداره می‌شود، برای ما محل سئوال است.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: متأسفانه در حال حاضر دانشجویان و پرسنل دانشگاه‌های پیام نور برای کوچکترین کار اداری و آموزشی خود باید ۷ ساعت مسیر هرمزگان تا کرمان را طی کنند و با صرف هزینه و انرژی بسیار امور خود را انجام دهند.

تمام امورات دانشگاه پیام نور استان هرمزگان زیر نظر استان کرمان است

شریفی اجرای طرح بلوک بندی در کشور را رویه‎‌ای از اساس غلط خواند و گفت: تمام امورات ۱۴ دانشگاه‌ پیام نور استان هرمزگان در حال حاضر زیر نظر استان کرمان است و وزارت علوم باید توضیح دهد با چه منطقی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است.

سئوال از وزیر در صورت ادامه اجرای طرح کلید می‌خورد

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این رابطه به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تذکری داده شده که قول مساعد برای لغو اجرای این طرح داده شده است و در صورت ادامه اجرای این طرح در دانشگاه پیام نور، سئوال از وزیر علوم کلید می‌خورد

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید