دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

دانشگاه پیام نور قم میزبان همایش ملی «زمین‌شناسی» خواهد بود - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

عضو هیات رئیسه انجمن زمین شناسی ایران از برگزاری همایش ملی با محوریت علوم زمین شناسی در روز‌های ۲۳ و ۲۴ آبان ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور قم خبر داد.

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز روح اله ندری، عضو هیات رئیسه انجمن زمین شناسی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه همایش ملی زمین شناسی در دانشگاه پیام نور استان قم و دانشگاه پیام نور قم برگزار می‌شود، به ویژگی‌های این همایش علمی اشاره کرد و بیان داشت: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و نمایه شده است و به علت پرداختن به موضوعات تخصصی زمین شناسی و محور‌های متنوع و معرفی برترین‌های علوم زمین کشور، در نوع خود بی‌نظیر خواهد بود.

ندری با توجه به اهمیت این رویداد علمی در خصوص اهداف همایش افزود: به منظور ایجاد بستر‌های لازم برای تبادل نظر در خصوص آخرین دستاورد‌های پژوهشی علوم زمین کشور و نیز فراهم آوردن امکان ارائه نتیجه فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگران و اندیشمندان و استفاده از پتانسیل‌های دانشگاهی کشور در حوزه زمین‌شناسی، انجمن زمین‌شناسی ایران و دانشگاه پیام نور، «بیست و یکمین همایش سالانه انجمن زمین شناسی ایران و یازدهمین همایش تخصصی زمین شناسی دانشگاه پیام نور» را با مشارکت یکدیگر در طی روز‌های ۲۳ تا ۲۴ آبان ماه ۱۳۹۷ به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار می‌کنند.

دبیر همایش، ضمن دعوت از کلیه دانش‌پژوهان و اندیشمندان علوم زمین کشور در این رویداد علمی بیان داشت: این همایش برای نخستین بار در سطح ملی و در استان قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه و سایت همایش به آدرس الکترونیکی http://conference.pnu.ac.ir/qom-Geology آماده دریافت مقالات در محــور‌های علوم زمین از قبیل آب‌شناسی و آب‌های زیر زمینی، زمین‌شناسی اقتصادی، معدن و اکتشاف، زمین شناسی و توسعه پایدار، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، زمین‌شناسی مهندسی و شهری، زلزله شناسی و لرزه‌زمین‌ساخت، زمین‌شناسی نفت و منابع انرژی، کارآفرینی در زمین شناسی، زمین شناسی گردشگری، فناوری اطلاعات در زمین شناسی زمین‌شناسی زیست‌محیطی و زمین‌شناسی پزشکی است.

ندری در پایان بیان کرد: طی این رویداد مهم علمی برترین‌های سال در حوزه علوم زمین کشور در بخش‌های دانشجویی، معرفی کتاب، عکس، پژوهشگر و زمین شناس نمونه کشور معرفی و تقدیر خواهند شد

 

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید