دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

حمایت پیام نور از ورزش قهرمانی با اعطای تسهیلات خاص - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : فارس – محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور درباره آخرین وضعیت ورزش این دانشگاه گفت: ورزش دانشگاهی می‌تواند شور و نشاط را در بین دانشجویان ایجاد کند.

وی افزود: توسعه ورزش دانشگاهی می‌تواند علاوه بر افزایش نشاط در محیط‌های آموزش عالی منجر به شادی در جامعه شود.

رئیس دانشگاه پیام نور تصریح کرد: دانشگاه پیام نور پتانسیل عظیمی از نیروی انسانی که در سرتاسر ایران اسلامی گستره آن است، دارد که نیروهای این دانشگاه اعم از استاد، دانشجو و کارمند می‌توانند در ورزش‌های همگانی شرکت مستمری داشته باشند.

زمانی گفت: سیاست دانشگاه پیام نور عمومی کردن ورزش در این دانشگاه و حمایت از ورزشکاران در تمامی مراکز و واحدهای وابسته به دانشگاه است ضمن اینکه تلاش ویژه‌ای داریم تا در منطقه، محله و شهرستان‌هایی که دانشگاه پیام نور در آن مستقر است ورزش را همگانی کرده و توسعه دهیم.

وی تصریح کرد:‌ ورزش قهرمانی در دانشگاه پیام نور با قدرت دنبال می‌شود و برهمین اساس امتیازات و حمایت‌های ویژه تسهیلات خاصی را برای این قشر از دانشجویان در نظر گرفته‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشجویانی که بتوانند در داخل ایران و عرصه بین ‌الملل مقام‌هایی را برای جمهوری اسلامی کسب کنند در مباحث شهریه تسهیلاتی را از دانشگاه دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: تلاش داریم ورزش را در دانشگاه پیام نور بیش از پیش توسعه دهیم.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید