دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور / آموزش استفاده از سیستم سهبا - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : سهبا مخفف سامانه هوشمند برنامه ریزی آموزشی است که توسط دانشگاه پیام نور برای ارائه برنامه کلاسی دروس مختلف به دانشجویان و اساتید مراکز دانشگاه های پیام نور راه اندازی شده است.

 

تاریخچه سیستم سهبا (برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور):

سامانه جامع هوشمند برنامه ریزی کلاس و درس سهبا با بررسی های انجام شده در سال 1391 و 1392 در راستای بهبود وضعیت برنامه ریزیهای کلاسی مراکز، استفاده بهینه از منابع موجود مطابق با نظر اساتید و اطلاع رسانی آنلاین به دانشجویان به شکل جامع و کشوری طراحی، تکمیل و در سال 1393 به بهره برداری نهایی رسید.

با وجود گذشت حدود سه سال از عملیاتی شدن این سامانه در تعدادی از مراکز و واحدها ، رتبه سوم پربازدیدترین سایتهای دانشگاه به استناد سایت معتبر الکسا، به این سامانه اختصاص یافته است.

 

نحوه استفاده از سیستم سهبا دانشگاه پیام نور:

برای استفاده از سیستم سهبا (برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور) ابتدا برروی لینک زیر کلیک کنید:

http://sahba.pnuna.com

 

1: در صفحه باز شده و در قسمت مرکز، شهر خود را وارد کرده و سپس دانشگاه مورد نظر را انتخاب کنید.

* لازم به ذکر است که در تمامی قسمت های سایت سهبا اگر بخشی از کلمه مورد نظر را وارد کنید خود سیستم بصورت اتومات، کلماتی که شامل آن حروف می شود را به شما نشان می دهد.

برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور / آموزش استفاده از سیستم سهبا

 

2: در قسمت عنوان رشته، نام رشته مورد جستجو را وارد کنید.

* دقت داشته باشید که چنانچه رشته شما نرم افزار تجمیع است، حتما همین رشته را انتخاب کنید. کافی است بخشی از نام رشته را وارد کنید تا سایت همه رشته هایی که شامل آن حروف می باشد را برای شما نمایش دهد.

برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور / آموزش استفاده از سیستم سهبا

 

3: در قسمتهای بعدی می توانید با وارد کردن نام درس یا استاد، درسی را که می خواهید از برنامه کلاسی آن مطلع شوید انتخاب کنید. در نهایت برروی جستجو کلیک کنید.

برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور / آموزش استفاده از سیستم سهبا

 

4: در نهایت لیستی برای شما باز می شود که نام و کد درس، نام استاد و آیکون برنامه کلاسی در آن وجود دارد که با کلیک برروی آیکون برنامه کلاسی می توانید از ساعات و تاریخ کلاسهای آن درس با خبر شوید.

برنامه کلاسی دانشگاه پیام نور / آموزش استفاده از سیستم سهبا

 

با کمک این سامانه دانشجوی پیام نور می تواند براحتی و با انتخاب واحد دانشگاهی ، رشته ،درس و یا استاد خود از برنامه کلاسی آن تا آخر ترم با خبر شود.

دکتر حاجی حسینی مدیر کل دفتر آمار و فناوری اطلاعات ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده این سامانه به یکی از کاربردی ترین سیستم ها جهت استفاده مراکز و خصوصا دانشجویان عزیز تبدیل شود.

 

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید