دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

اجرای برنامه جامع پیشگیری از مصرف مواد مخدر در دانشگاه اراک - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – دانشگاه اراک اعلام کرد: به منظور حفظ شان منزل دانشگاه حفظ و ارتقاء سلامت روان جسم اساتید، کارکنان دانشجویان و ارتقاء کیفیت آموزشی درصدد تدوین و اجرای برنامه جامعی برای پیشگیری از مصرف، خرید و فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر و الکل توسط هر شخصی در تمام مکان های دانشگاه است.

برنامه پیام، سلامت محور با هدف پیشگیری از مصرف هرنوع مواد مخدر و الکل در محیط دانشگاه است. که تمامی افراد را تحت پوشش برنامه هایی شامل آموزش، پیشگیری، خدمات مشاوره، و درمان قرار می دهد. دانشگاه مصرف هرگونه مواد توسط تمام اقشار دانشگاهی را در محیط دانشگاه در تمامی اوقات شبانه روز ممنوع اعلام می کند.

تمام امکان، ساختمان ها، فضای سبز، سالن‌های ورزشی، خوابگاه ها، دانشکده ها، موسسات و مراکز متعلق به دانشگاه اراک و نیز تمام وسایل نقلیه ای که به دانشگاه رفت و آمد می کنند، جزء محیط دانشگاه محسوب می شود.

منظور از مواد هرگونه ماده ای در هر شکلی و هر مقداری است که برعملکرد مغز اثرسوء می گذارد و عواطف و رفتارهای فرد را مختل ساخته به نوعی برای خود فرد و یا اطرفیان وی مشکل ایجاد کند.

منظور از مواد، مواد افیونی، مواد محرک، کانابیس(گل و…)، مشروبات الکلی، انواع داروهای روان گردان می شود.

تخطی از خط مشی و پیامدهای آن

مصرف، خرید و فروش، نگهداری هر نوع مواد و دارو غیر از داروهای تجویز شده توسط پزشک و با تایید مرکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه در محیط دانشگاه تخلف محسوب می شود که پیامدهای آن ارجاع به مراجع ذی صلاح است.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید