دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

آخرین وضعیت 900 استاد پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : باشگاه خبرنگاران جوان – زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در خصوص آخرین وضعیت اساتید پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور دارای 900 استاد پیمانی مشروط بود.

وی ادامه داد: درحال حاضر حدود 250 نفر از این اساتید تعیین تکلیف شده و مشخص شدن وضعیت حدود 600 نفر دیگر از این اساتید در دستور کار هیات مرکزی جذب دانشگاه پیام نور قرار دارد. امیدواریم برای این افراد نیز مشکل پیش نیاید و تا اواخر مهر تعیین تکلیف نهایی صورت بگیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: تعدادی محدود از این اساتید( چیزی کم تر از 100 نفر) نیز در حال تکمیل پرونده هستند و امیدواریم تا پایان ترم مشکلی به نام پیمانی مشروط نداشته باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به دلایل قطع همکاری با 800 عضو هیات علمی این دانشگاه، گفت: این افراد در سال‌های 90 و 91 جذب دانشگاه پیام نور شده بودند که در آن زمان آیین نامه‌ای برای پیمانی مشروط اعضای هیات علمی وجود داشت. حدود یکسال به این افراد فرصت داده شد که روند جذب را انجام دهند.

زمانی گفت: متاسفانه اجرای بخشی از این آیین نامه توسط دانشگاه پیگیری نشده است و بخشی نیز از سوی خود اعضا مورد پیگیری قرار نگرفت و بنابراین وضعیت آن‌ها بلاتکلیف ماند؛ لذا بحث درمورد این اساتید فقط تکمیل پرونده آن‌ها بود و به دنبال اخراج آن‌ها از دانشگاه پیام نور نبودیم. در حال حاضر تلاش کردیم وضعیت این اعضای هیات علمی از پیمانی مشروط به پیمانی تبدیل وضعیت شود.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید