دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

دانشگاه پیام نور با سه دانشگاه پاکستان تفاهم نامه امضا کرد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

دانشگاه پیام نور با دانشگاه های «کالج دولتی، دانشگاه بانوان لاهور و مجازی پاکستان» تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.


به گزارش سایت پی ان یو نیوز بر اساس این تفاهم نامه، طرفین در زمینه بهره مندی از تجربیات استادان دانشگاه ها در حوزه تدوین منابع آموزشی رشته زبان و ادبیات فارسی و چاپ مشترک کتاب، ارتقای سطح نشریات علمی دو کشور با یکدیگر همکاری می کنند.
برگزاری دوره های تحصیلی و آموزشی مجازی، ارائه بورس تحصیلی به دانشجویان به منظور ادامه تحصیل در ایران و پاکستان، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های دانش افزایی و پژوهشی کوتاه مدت برای استادان و راه اندازی کرسی های مرتبط با ایران شناسی و زبان و ادبیات فارسی از دیگر مفاد این تفاهم نامه همکاری در زمینه علمی و پژوهشی است.
رئیس دانشگاه پیام نور جمهوری اسلامی ایران در سفر به لاهور پاکستان و دیدار با مسؤولان این دانشگاه ها، به تشریح ویژگی های دانشگاه پیام نور پرداخت و گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی ایران از ظرفیت خاصی در زمینه آموزش الکترونیکی و برگزاری آزمون های متمرکز و یکسان در سراسر کشور و خارج کشور برخوردار است.
«محمدرضا زمانی» گفت: دانشگاه پیام نور در زمینه فناوری اطلاعات، تولید محتوای الکترونیکی و فراهم کردن بستر ادامه تحصیل غیرحضوری و مجازی دارای زیرساخت های مطلوبی است.
وی، جهت‌دهی علمی دانشگاه‌ها به سمت بین‌المللی شدن را ضروری دانست و تأکید کرد: لازم است که دیپلماسی علمی را در عرصه بین‌الملل با هدف مبادله استاد، جذب دانشجو و انجام طرح‌های پژوهشی مشارکتی گسترش دهیم.
رئیس دانشگاه پیام نور جمهوری اسلامی ایران همچنین با تشریح اهمیت جایگاه بانوان در ایران و بهره مندی بخش دولتی و خصوصی از ظرفیت و استعدادهای آنان، گفت: حضور بانوان در تمامی عرصه های مدیریتی و همچنین تحصیل دانشجویان دختر در این دانشگاه یکی از ویژگی های مثبت دانشگاه پیام نور است و این دانشگاه بر خود می بالد که بانوان استاد و دانشجوی این دانشگاه در فضایی همراه با امنیت و آرامش، آزادانه در عرصه‌های علمی ملی و بین المللی شرکت می‌کنند و توانمندی‌های خود را به تمام دنیا نشان می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور جمهوری اسلامی ایران همچنین، آغاز همکاری مشترک با دانشگاه های پاکستان به ویژه دانشگاه بانوان لاهور را به فال نیک گرفت و گفت: دانشگاه پیام نور می تواند با بهره مندی از شبکه گسترده متخصصان و پژوهشگران خود در ایران، خدمات ارزنده ای به طرف پاکستانی ارائه دهد.
«حسن امیر شاه» رئیس دانشگاه کالج دولتی پاکستان، «فرخنده منظور» رئیس کالج دانشگاهی بانوان لاهور و «نوید مالک» رئیس دانشگاه مجازی پاکستان نیز در سخنانی در این دیدارها، آمادگی خود را برای توسعه همکاری مشترک با دانشگاه پیام نور ایران اعلام کردند.
دانشگاه پیام نور جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه پنجاب پاکستان نیز اخیرا با هدف توسعه همکاری های علمی مشترک و همکاری علمی بین المللی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
رئیس دانشگاه پیام نور که این روزها در پاکستان به سر می برد، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری نیز با سفر به اسلام آباد پایتخت این کشور در چند برنامه علمی و پژوهشی پیش بینی شده شرکت می کند.

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید