دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

ثبت نام دکترا سال ۹۸ + لینک ثبت نام و دانلود دفترچه - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۸ از سه شنبه ۶ آذر آغاز شد. داوطلبان تا ۱۲ آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

به گزارش سایت پی ان یو نیوز  آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود.
برای دانلود دفترچه کنکور دکترا سال 98 کلیک کنید

داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند.

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ از امروز ۶ آذر ۹۷ آغاز شده است و در روز دوشنبه ۱۲ آذر ۹۷ پایان می‌پذیرد. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

در همین رابطه بخوانید : جدول رشته ها و منابع کنکور دکترا سال ۹۸ اعلام شد

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

دفترچه راهنمای ثبت‌نام که همزمان با شروع ثبت‌نام در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است.

داوطلب برای ثبت‌نام باید ابتدا به سایت سازمان سنجش مراجعه کند و کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) به مبلغ ۶۰۵ هزار ریال (۶۰ هزار و پانصد تومان) و دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) را تهیه و دریافت کند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش به دلیل عدم وصول مصوبه هیئت وزیران درباره میزان هزینه ثبت نام آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۸، مبلغ دریافتی بصورت علی الحساب است. پس از وصول مصوبه هزینه ثبت نام آزمون های سال ۱۳۹۸، مبلغ مابه التفاوت هزینه ثبت نام در مراحل بعدی اخذ خواهد شد.

برای دانلود دفترچه کنکور دکترا سال 98 کلیک کنید
 

برای ثبت نام آزمون دکتری سال 98 اینجا کلیک کنید

برای خرید کارت اعتباری آزمون دکتری سال 98 کلیک کنید
 

 

آزمون دکترا 98 برای همه دانشگاه ها :
آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می شود.

 

محل برگزاری آزمون دکترا سال 98 :
محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان باید در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند چرا که به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکترا 98 :

داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن تا روز پنجشنبه دوم اسفند ۹۷ با مراجعه به سایت سازمان سنجش پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون را تهیه کنند.

 

تاریخ برگزاری آزمون دکترا 98 :

آزمون ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۸ در روز جمعه سوم اسفند ۹۷ برگزار خواهد شد.

 

اخطار در خصوص ارسال عکس :

با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می‌شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت داشته باشند تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس داوطلب ارسال نشود.

در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

 

 

کد های نظام وظیفه :

  • این کد ها مربوط به آزمون دکتری سال 98 می باشد برای سایر آزمون ها ممکن است متفاوت باشد
  • كد ۱) دارا بودن كارت‌ پایان‌ خدمت‌ هوشمند.
  • كد ۲) دارا بودن كارت‌ معافیت‌ دایم هوشمند (كفالت‌، پزشكی‌، ایثارگران، موارد خاص و …).
  • كد ۳) فارغ‌التحصیلان مقطع كارشناسی ارشد و یا دكترای عمومی دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت (كه تاریخ فراغت از تحصیل آنان در سنوات مجاز تحصیلی ‌باشد) و زمان پذیرش و ثبت‌نام آنان در دانشگاه قبل از تاریخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) می‌باشد.
    تبصره: افرادی كه تاریخ اعزام به خدمت آنان قبل از اعلام قبولی دانشگاه می‌باشد، لازم است در تاریخ مقرر (مندرج در برگ اعزام) به خدمت اعزام شوند. بدیهی است در صورت قبولی در دانشگاه و دارا بودن سایر شرایط و ضوابط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد. در غیر اینصورت غایب محسوب شده و مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.
  • كد ۴) دانشجویان سال آخر مقطع كارشناسی ارشد و یا دكترای عمومی كه تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ در سنوات مجاز تحصیل (برابر تبصره ۱ و ۲ ماده ۳۳ قانون وظیفه عمومی) فارغ‌التحصیل می‌شوند.
  • كد ۵) فارغ‌التحصیلان‌ مقطع كارشناسی ارشد و یا دكترای عمومی كه در سقف سنوات مجاز فارغ‌التحصیل شده و از تاریخ فراغت از تحصیل آنها تا زمان پذیرش در مقطع دكتری تخصصی، بیش از یك سال سپری نشده و وارد غیبت نشده باشند.
  • كد ۶) كاركنان متعهد خدمت در سازمان‌ها و یا وزارتخانه‌ها با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت بالاترین مقام اجرایی سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
  • كد ۷) كاركنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان مربوط برای ادامه تحصیل.
  • كد ۸) طلاب علوم دینی دارنده مدرك كارشناسی ارشد و یا دكترای عمومی و دارای معافیت تحصیلی حوزوی.
    * در صورتیكه‌ كه‌ مركز‌ مدیریت‌ حوزه‌های علمیه كشور یا مركز مدیریت حوزه علمیه خراسان و یا اصفهان تأیید نمایند كه‌ طلبه‌ قادر است‌ ضمن‌ اشتغال‌ به‌ تحصیل‌ در حوزه‌، به‌ موازات‌ آن‌ در دانشگاه‌ نیز تحصیل‌ كند، با همان‌ معافیت‌ تحصیلی‌ حوزه‌، اشتغال ‌به‌ تحصیل‌ وی‌ در دانشگاه‌ بلامانع‌ است‌. بدیهی‌ است‌ هر موقع‌ حوزه‌ علمیه‌ معافیت‌ تحصیلی‌ طلبه‌ای‌ را لغو یا خاتمه ‌یافته ‌اعلام‌ كند، ادامه تحصیل وی در دانشگاه منوط به اجازه سازمان وظیفه عمومی و صدور معافیت تحصیلی دانشگاهی است. این دسته از دانشجویان برای ثبت‌نام در هر ترم تحصیلی باید نامه موافقت حوزه علمیه مربوط و معافیت تحصیلی حوزوی را ارائه نمایند.
  • كد ۹) مشمولان دارای برگه معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشكی، كفالت و یا …) در مدت اعتبار آن.
    * این مشمولان بایستی مجوز لازم برای ثبت‌نام در دانشگاه را از معاونت وظیفه عمومی استان محل استقرار دانشگاه اخذ نموده و با احراز سایر شرایط و مقررات وظیفه عمومی می‌توانند در دانشگاه ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند.
  • كد ۱۰) كاركنان وظیفه (در حال خدمت) فارغ‌التحصیل مقطع كارشناسی ارشد و یا دكترای عمومی در سنوات مجاز تحصیلی و بدون غیبت اولیه.
    * این دسته از كاركنان وظیفه پس از اعلام قبولی از سوی دانشگاه، با ارائه گواهی اشتغال به خدمت، مشروط به اینكه قبلاً دانشجوی اخراجی نبوده و سابقه فرار از خدمت نیز نداشته باشند، برای ادامه تحصیل پس از احراز سایر شرایط از طریق دفاتر خدمات الكترونیك پلیس+۱۰ ترخیص خواهند شد.
    تبصره: كاركنان وظیفه‌ای كه خدمت آنان تا تاریخ ۹۸/۶/۳۱ به اتمام می‌رسد، مجاز به شركت در آزمون می‌باشند. لیكن باید پس از قبولی و موقع ثبت‌نام در دانشگاه، كارت پایان خدمت هوشمند ارائه نمایند.
  • كد ۱۱) دانشجویان انصرافی مقطع دكتری ناپیوسته دانشگاه‌ها، در صورتی كه در سنوات اولیه موضوع تبصره ۱ ماده ۳۳ قانون، از تحصیل انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و یا رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید، بیش از یكسال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به اینكه از تاریخ ۹۰/۸/۲۲ به بعد، از امتیاز یك بار انصراف استفاده نكرده باشند.
  • ۱) مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نمی‌باشند و در صورت شركت در آزمون و قبولی در دانشگاه معافیت تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه‌ها مجاز به ثبت‌نام از آنان نمی‌باشند.
  • ۲) فارغ‌التحصیلان دوره دكتری تخصصی ناپیوسته (Ph.D) مجاز به شركت مجدد در این آزمون نمی‌باشند.
  • ۳) دانشجویان اخراجی دانشگاه‌ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دائم، مجاز به ادامه تحصیل نمی‌باشند.
  • ۴) سنوات تحصیلی مجاز در مقطع دكتری تخصصی ناپیوسته (Ph.D) حداكثر شش سال می‌باشد.
  • ۵) دانشجویان مورد پذیرش در دانشگاه‌ها می‌بایست جهت اخذ معافیت تحصیلی در مقطع دكتری تخصصی ناپیوسته، با برگ درخواست معافیت تحصیلی مقطع فوق به یكی از دفاتر پلیس+۱۰ شهرستان محل استقرار دانشگاه مراجعه نمایند؛ در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نبوده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری بعمل می‌آید.

 

 

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید