دانلود نمونه سوالات خرداد 97 | سوال جدیدلطفا يک افزونه تاريخ نصب کنيد.

ارتقای کیفی موسسات آموزش عالی استانی کلید خورد - دانلود نمونه سوالات | سوال جدید

سخن دوست :امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شرکت آچار فرانسه خیابان

[ad_1]

به گزارش پیام نورنا (PNUNA.COM) : مهر – ساماندهی آموزش عالی یک تکلیف قانونی است و اجرای آن از سال تحصیلی جدید آغاز شده. با توجه به گسترش نسبتاً وسیع آموزش عالی و وجود حساسیت ها در این خصوص، انجام نظارت و ارزیابی در همه برنامه های در حال اجرا در دانشگاه‌ها، جهت ارتقای کیفیت بسیار مهم است. همچنین برای ارتقای استانداردهای موجود در دانشگاه ها به نتایج ارزیابی هیئت های نظارت و ارزیابی استانی نیاز است.

برهمین اساس هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری استانی فعالیت خود را آغاز کرده و طی ماه های مهر، آبان و آذر، از ۴۴ موسسه آموزش عالی بازدید کرده است.

گروه های اعزامی هیئت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت علوم، تحقیقات و فناوری خراسان رضوی، در آبان ماه سال جاری، ۱۷ بازدید از مراکز و واحدهای آموزش عالی و زیرمجموعه های آن استان انجام داده است.

این بازدیدها شامل ۵ دانشگاه یا دانشکده دولتی، ۶ مرکز آموزش علمی – کاربردی، ۱ مؤسسه آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی، ۱ واحد دانشگاه پیام نور، ۳ دانشکده از دانشگاه آزاد اسلامی و ۱ پژوهشکده بوده است.

نتیجه بازدیدها پس از طرح گزارش های بازدید در کارگروه‌های تخصصی و هیأت نظارت استانی به مراکز و واحدهای مربوط اعلام خواهد شد. گروه‌های اعزامی این هیئت، در مهرماه نیز از ۲۰ مؤسسه آموزش عالی بازدید کرده بود.

همچنین بر اساس اعلام هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان آذربایجان غربی، در آذرماه جاری، گروه های اعزامی این هیأت از ۷ موسسه آموزش عالی استان بازدید کرده است که شامل ۳ واحد و مرکز دانشگاه پیام نور، ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی، ۱ دانشگاه فرهنگیان و ۱ آموزشکده فنی و حرفه ای می شود.

[ad_2]

به این پست امتیاز دهید.
نظرات و ارسال نظر


دانلود آهنگ جدید